niedziela, 3 września 2017

Wrzesień i...koniec wakacji!

    Hej! 
Jak dobrze wiecie już jutro wracamy do szkoły. Znowu czekają nas miesiące pełne nauki, stresu, sprawdzianów czy kartkówek. 
Jakie macie postanowienia na ten rok szkolny? Ja na pewno chciałabym się trochę polepszyć w nauce, bo przyznam szczerze, że gdzieś w maju dałam sobie z nią spokój i wyszło jak wyszło. Teraz chcę bardziej skupić się na szkole niż na pykaniu w SSO. Co za tym idzie posty rzecz jasna będę pojawiały się rzadziej. Myślę też nad zawieszaniem kanału na jakiś czas, ale to się jeszcze zobaczy. 
A tak już zbaczając z tematu...Co ciekawego udało wam się zrobić w wakacje? Wyjechaliście gdzieś? Cieszycie się z nich? Ja ogólnie z tych wakacji jestem nawet zadowolona. Udało mi się z rodziną pojechać do Krynicy Zdrój na 1 dzień i było tam naprawdę superowo! Cieszę się też, że ograniczyłam internet i częściej wychodziłam gdzieś z Elą np. na rowerki albo nad rzekę. Ogółem mówiąc uważam te wakacje za baardzo udane, czuję że nie zmarnowałam tych 2 miesięcy, a teraz wrócę do szkoły z nową energią! :D 
No to co, pozostaje mi tylko życzyć wam powodzenia w tym roku szkolnym! 😀

*PS. Szykujemy małą niespodziankę z Elą, więcej informacji później:}*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz