środa, 3 stycznia 2018

Aktualizacja 03.01-Nowy rok, nowe konie!

Cześć! 
Witam was w tą pierwszą środę nowego roku! Dzisiaj, jak to zazwyczaj bywało w pierwsze środy roku, zespół Star Stable przygotował dla nas nowe maści koni! Wszystkie znajdują się w niedawno dodanej Stajni Dundull. Konie te to 2 Connemary oraz jeden Hanower. Zobaczmy je i oceńmy!

Jako pierwszy idzie myszaty Hanower. Znajdziemy go w Stajni Dundull. Zakupić go możemy od poziomu 14, tak jak każdego innego Hanowera. Koszt to 890 Star Coins. Za Hanowerami oprócz karuska za bardzo nie przepadam, ale ten mimo wszystko trochę mi się podoba. Jedyne co mnie odtrąca to totalnie nie pasująca do reszty grzywa. Maść jest bardzo ładna, strzałka na pyszczku też idealnie pasuje. Ogon jest w miarę, najlepiej by było jakby grzywa miała taki sam kolor jak on. Ocena: 7/10 za tę grzywę.
Teraz przechodzimy do kucy. Zacznijmy od widocznego wyżej gniadosza. (?) Znajdziemy go również w Stajni Dundull. Do jego zakupu potrzebny jest 12 poziom i 810 monet Star Coins. Ten koń mi się podoba, ale odtrąca mnie od niego maść. Jest moim zdaniem taka trochę zwyczajna i nie pasuje do grzywy. Skoro koń jest ciemny to grzywa też powinna być ciemna. Wspominana grzywa za to sama w sobie wygląda naprawdę ładnie, ale jak pisałam wyżej nie pasuje do konia.
Ocena: 9/10
Ostatnim na dzisiaj koniem jest kolejny kuc Connemara. Jego również znajdziemy w Stajni Dundull jak poprzedników. Jego cena to 810 Star Coins, a wymagany poziom to 12. W tym koniu się po prostu zakochałam. Jest połączeniem mojej ulubionej rasy konia i ulubionej maści. Kocham siwusy w hreczce, a on jest już drugim koniem w SSO z taką właśnie maścią. (Pierwszy był anglik). Wygląda przecudnie, podoba mi się w nim wszystko. Maść, grzywa, chrapka na pysku. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Na pewno niedługo dołączy on do mojej rodzinki!
Ocena: 10/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aktualizacja skromna, ponieważ jest po Świętach i Sylwestrze oraz zespół przenosi się do innego biura. Na stronie jest jeszcze tylko informacja, że Targ otworzy się w przyszłym tygodniu w Zachodnim Przylądku, ale też w tym samym dniu zniknie z gry Wioska Świąteczna Mikołaja. Macie więc ostatnią szansę na pozbieranie czapek, wymienienie tokenów i pozwiedzanie wioski. Spieszcie się! Do gry został też dodany język Fiński, a Wiadomości Star Stable na Youtube zobaczymy dopiero za jakiś czas, ponieważ Matilda i Ylva robią sobie mały urlop. Także to by było na tyle! Co wy sądzicie o nowych koniach? Skusicie się na jakiegoś? 
Trzymajcie się, paa! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz