środa, 22 sierpnia 2018

Koń trakeński już w grze!

Hejka! 
Jak pewnie po tytule już się domyślacie, koń trakeński zawitał dzisiaj do gry! Z góry przepraszam, że post jest tak późno, ale niestety dziś miałam strasznie zabiegany dzień. Ważne jednak, że w ogóle udało mi się dziś go napisać! Chcecie więc dowiedzieć się czegoś o koniach trakeńskich w grze? W takim razie zapraszam do posta!
Koń trakeński
Koń trakeński to sportowy koń gorącokrwisty, który pochodzi z Niemiec. Jest to jeden z niewielu europejskich koni gorącokrwistych o umaszczeniu pinto! Mieszkańcy naszej kochanej wyspy Jorvik niedawno odkryli tę cudowną rasę i od teraz mamy możliwość jej kupna!
*Gdzie znajdę trakena?
Jeden z nich przez najbliższe 4 tygodnie będzie w Forcie Pinta, a pozostałe dwa w Winnicy.
*Ile kosztuje ten koń?
Cena trakenów to 750 Star Coins.
*Jaki trzeba mieć poziom?
Aby kupić trakena w Dworze Srebrnej Polany potrzebujesz 9 poziomu, ale w Forcie Pinta wystarczy 1 poziom.
*Czy potrzebuję reputacji?
Nie!
*Jakie maści są dostępne?
Czarny Pinto, jasnogniady i szary.

Przyjrzymy się zatem tym koniom z bliska!


I jak Wam się podobają? Ja szczerze powiem, że gdy zobaczyłam je na zajawce to nie przypadły mi zbytnio do gustu, ale jak tak teraz patrzę to nie wyglądają aż tak źle i może nawet na któregoś się skuszę. Szkoda tylko, że wyglądają trochę jak skrzyżowanie araba, hanowera i lipicana. Maści też są całkiem niezłe, ale ja raczej poczekam na nowe, bo kto wie, może akurat będę ładniejsze? Widziałam też już na paru filmikach chody i animacje tych koni i powiem wam, że też wyglądają nieźle. No może poza dębowaniem, które nie przypadło mi zbyt do gustu.
Inne informacje
-Królestwo w Chmurach zostaje z nami do 12 września
-Targ Koni otwarty jest w Zachodnim Przylądku
-Wiadomości Star Stable wracają z nowym sezonem!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To wszystko! Jeszcze raz przepraszam, że post jest dopiero teraz, ale po prostu dzisiejszy dzień miałam strasznie zalatany. Niestety musicie przygotować się na to, że teraz tak będzie częściej, bo niestety niedługo wraca szkoła, co automatycznie oznacza mniej czasu na grę. Jednak póki jej jeszcze nie ma, idźcie i korzystajcie z tych ostatnich dni wakacji! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz