sobota, 6 kwietnia 2019

Przerwa na blogu.

Witajcie! 
Wielu z was pewnie zauważyło, że ostatnimi czasy moja aktywność na blogu jest znacznie mniejsza niż zwykle. W dzisiejszym poście postaram się wam wytłumaczyć dlaczego tak jest i jak dalej będzie wyglądała ta sytuacja. Zacznijmy więc od początku. Aktywność na blogu była mała, bo po prostu nie miałam i nadal nie mam na niego czasu. W szkole strasznie nas cisną, a w domu muszę się uczyć do egzaminów, które są już za 4 dni. Sytuacja w najbliższym czasie się nie zmieni, więc postanowiłam, że robię sobie przerwę od bloga i kanału. Co to znaczy? W okresie kwiecień-maj na blogu nie będzie żadnych postów, a na kanale żadnych filmów. Co do miesięcy: w kwietniu mam egzaminy i są Święta, natomiast w maju czeka mnie wyciąganie ocen, by mieć dobre świadectwo i nazbierać jak najwięcej punktów do liceum. Właśnie z tych względów przerwa będzie trwała od dziś do końca maja. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Postaram się po przerwie zwiększyć swoją aktywność i na wakacjach wrzucać więcej postów.  Do zobaczenia! 💖
P.S. Wszystkim 3-gimnazjalistom oraz 8-klasistom życzę powodzenia na egzaminach!

4 komentarze:

  1. Rany i jak Ci poszło? Wiesz, ja też rok temu zdawałam do szkoły średniej, dostałaś się tam, gdzie chciałaś? Mam nadzieję, że tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Czytałam twoje wpisy i uważam, że blog jest wspaniały. Jak poszło Ci na egzaminach? Już ta przerwa trwa naprawdę długo i chciałam się zapytać kiedy wrócisz? Myślę, że wiele osób tęskni za blogiem. Czekam na powrót!

    OdpowiedzUsuń