czwartek, 29 czerwca 2017

Aktualizacja 28.06-Czas uratować Nightdusta!

Hej!
 Już na samym początku chce was przeprosić, że post z wczorajszej aktualizacji jest dopiero dziś. Już tłumaczę dlaczego tak się właśnie stało. Jak wiecie są wakacje, dni są długie i bardzo ciepłe. Wraz z Elą wykorzystujemy te ciepłe dni na jazdę na rowerze, spacery i wiele wiele więcej. Wczoraj po nagraniu aktu na kanał nie było mnie cały dzień w domu, więc postanowiłam że post napiszę dziś.
Dobrze koniec zbędnego gadania, przejdźmy do rzeczy! 

W aktualizacji z dnia 28.06 otrzymaliśmy...
Kontynuację Questów z Madison i Nightdustem!
Przejdźmy zatem do opisu questów. 
CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! NIE ROBIŁEŚ ZADAŃ? NIE PSUJ SOBIE ZABAWY!
Aby mieć tę questy trzeba:
*Spotkać się z Madison i Erikiem na Placu Aideen po nieudanej próbie ocalenia Nightdusta.

Minęło trochę czasu od ostatniej próby ocalenia koni z rąk Pana Anwira. Czas kontynuować tę przygodę! Questy zaczynają się u Erika na Placu Aideen. Prosi on nas o pomoc w ratowaniu koni, a następnie mówi nam, że skontaktował się już z rodziną. Umówili się na spotkanie w Upadku Gubernatora gdzie obmyślą plan. Razem z Erikiem i Madison jedziemy tam. Pełna rodzina Hightowerów czeka na nas w lodziarni u Leonarda. Potrzebują oni chwili samotności dlatego my wybieramy się po lody. Spotykamy również przeuroczego kota Sinusa, który często bywa w lodziarni. Podobno mieszka gdzieś niedaleko. Gdy już kupimy lody zaczynamy ustalać najważniejsze rzeczy. Postanawiamy, że przetransportujemy konie łódką Jonasa. Czas na podział zadań. My, razem z Madison i jej ojcem mamy udać się do Anastazji Silverglade, Holly uda się do pustelnika Hermita, Jonas przygotuje łódź, a Sigrid wróci pilnować latarni. Rodzina rozchodzi się. My ruszamy tramwajem do Centrum Handlowego. Jak wiadomo Anastazja jest teraz w sklepie z ciuchami. Prosimy ją o pomoc, ale niestety jest ona w szale zakupowym i nic nie słyszy. Mianuję nas nawet swoją prywatną asystentką ds. zakupów. Musimy podawać jej ciuchy, a następnie zbierać i odkładać na miejsce te, które jej się nie podobają. Anastazja nareszcie zrobiła sobie przerwę. Mamy już dojść do tematu Nightdusta i schematu jednak Anastazja przypomina sobie, że zostawiła swojego psa- Prince'a w kawiarni. Postanawiamy wraz z Madison, że po niego pójdziemy. Okazuje się jednak, że psa nigdzie nie ma! Szukamy wskazówek. Klementyna z kawiarni coś wie. Mówi nam ona, że Prince strasznie się nudził, zrobił ogromny bałagan, wsiadł do tramwaju i pojechał do Lodziarni Leonarda. Najpierw sprzątamy, a następnie udajemy się do Upadku. Chwila, chwila....Czy to nie przypadkiem Carl kupuje lody? Prince jest na razie bezpieczny, więc ustalamy że będziemy śledzić Carla. Na początku wydaje się jakby krążył on w kółko. Po chwili jednak skręca on w jedną z bocznych uliczek tym samym zaprowadzając nas do Pana Anwira. W przyczepie jest Nightdust. Anwir jest wściekły na pracownika, ponieważ uważał on że koń jest gotowy jednak tak nie było. Pada propozycja trzeciego zastrzyku, ale okazuje się to zbyt niebezpieczne. W ostateczności pan Anwir chce zlikwidować Laboratorium, a koni pozbyć się. Madison zaczyna krzyczeć, a Pan Anwir ją zauważa. Madison musi teraz uciekać, a my tworzyć różnego rodzaju pułapki takie jak: Hydrant, Olej na chodniku, kontener. W ostateczności udaje nam się pokonać prawie wszystkich strażników Anwira. Zostaje tylko jeden, on jest już niestety sprytniejszy od reszty i nie nabiera się na sztuczkę z kontenerem. Chwilę później zauważamy jak Pan Anwir jedzie z Nightdustem na Molo 13, by się go pozbyć. Madison chcę na własną rękę bez planu go uratować. Biegnie już w stronę tramwaju, a tu nagle pojawia się jej tata-Erik. Opowiadamy mu całą historię. Nie pozwala on Madison działać bez planu, ponieważ skończyło by się to tak jak za poprzednim razem. Każe nam on przynieść coś do przekąszenia. Mówi również Madison żeby weszła do środka. Ta jednak chce ratować Nighdusta po swojemu pod pretekstem wycieczki po mieście. Tata pozwala jej na to, a następnie podchodzi do nas. Mówimy mu, że to prawdopodobnie podstęp Madison.. Erik biegnie jak najszybciej się da do tramwaju. Niestety, Madison odjeżdża. Jej tata każe nam odpocząć podczas gdy on jedzie jej szukać. To już prawie koniec. Pozostaje nam jeszcze tylko oddanie Prince'a Anastazji. Po zrobieniu tego dostajemy od niej sukienkę. Tu zadania się kończą.








Kod z okazji 10 000 000 zarejestrowań na Star Stable!
Kolejną rzeczą jest kod z okazji 10 000 000 zarejestrowań! (Nie, nie jest to kod za lajki.) Jest on na koszulkę widoczną na zdjęciu poniżej. Kod to: 10MILLION

Sobótkowe Poszukiwanie Skarbów
Po Steve przychodzi czas na Felixa. To on co roku organizuje poszukiwanie skarbu sobótkowego! Raz Dzienne Felix da nam wskazówkę, gdzie znajduje się ukryty skarb. Za odnalezienie go możemy dostać ciekawe prezenty. Żeby mieć dostęp do poszukiwań musimy przynieść Steve'owi 7 kwiatków na wianek z zadań z zeszłego tygodnia. Miłych poszukiwań!

Sobótka trwa!
Nadal macie dostęp do zadań u Steva oraz możecie potańczyć żabki czy też zrobić słynnego buga z małyszem! Sobótka będzie dostępna jeszcze przez 2 tygodnie, do 12 lipca.


Targ Koni
Jest otwarty w Forcie Pinta. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle! Jak aktualizacja Wam się podoba? Według mnie jest super i nie mogę doczekać się kontynuacji questów! Mam nadzieję, że nie będziemy musieli czekać zbyt długo. Piszcie swoje opinie na temat questów. 
Cześć!

1 komentarz: