czwartek, 22 czerwca 2017

Nowy koń i zakończenie przygotowań do Sobótki!

Hej,Hej! 
Dzisiaj rzecz jasna przychodzę do Was z kontynuacją wczorajszych questów u Steva. :D 
Ale nie tylko z tym! Dziś zaczęło się double czyli weekend podwójnych Star Coins, z którego postanowiłam skorzystać. 
Zakupiłam myszatego Quartera z Jodłowego Gaju i nazwałam go Farchance czyli w przetłumaczeniu na polski DalekaSzansa (Nie wiem czym się kierowałamXD). Cieszę się,że udało mi się go zakupić, ponieważ planowałam to już od dawna, ale jakoś inne konie go oddaliły. 
Przywitajcie więc Far'a!





Dobrze, przejdźmy więc do questów sobótkowych. 
Po czasówce Steve wita nas i pyta kto nam się przyśnił. Szepczemy mu to, a on życzy nam powodzenia w nowej miłości (Fajnie,że sami nie wiemy kto to:C). Następnie mówi on nam,że zakończyliśmy przygotowania i Sobótka jest już gotowa! Dostajemy od niego wianek dla postaci. Tu zadania się kończą. Jednak w dalszym ciągu możemy odwiedzić miejsce sobótkowe, by popatrzyć się na ognisko, posiedzieć przy z stole z przyjaciółmi oraz co chyba najważniejsze możemy wykonać żabi taniec! :D 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle! Mam nadzieję,że post się spodobał. Tymczasem ja się żegnam, cześć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz