czwartek, 12 kwietnia 2018

Aktualizacja 11.04-Jojo w Jorvik i testy na szpiega!

Siemanko! 
Jak wam mija końcówka tego tygodnia? Mi okej, chociaż przez 3 ostatnie dni byłam chora i nie chodziłam do szkoły, więc niestety mam spore zaległości i dużo do nadrobienia. Własnie z powodu choroby nie udało mi się wczoraj napisać posta, bardzo przepraszam i mam nadzieję, że rozumiecie. Teraz jednak czuję się już lepiej, więc przejdźmy do opisu aktualizacji!
Jojo Siwa jest z nami!
Jojo Siwa dla której zbieraliśmy kokardy przez ostatni tydzień już jest z nami w grze! Znaleźć ją możemy w Forcie Pinta przy dyskotece. ""Gwiazda"" będzie występować na scenie Jorvik co 30 minut przez następny tydzień. Oczywiście w sklepach obok dyskoteki możemy zakupić również ciuchy inspirowane stylem Jojo. Plus jest taki, że prawdopodobnie pooglądamy to dziecko tylko przez tydzień, huraaa! No ale nic jeszcze nie jest pewne, więc dokładnie nie wiadomo kiedy Jojo zniknie z gry. Miejmy jednak nadzieję, że jak najszybciej!
Specjalne testy na szpiega!
Teraz ciekawsza część wczorajszej aktualizacji-zadania u Kory w Mistafall! Szpiegmistrz urządza specjalne testy na nowych szpiegów, a młoda druidka bardzo chce, by jej ptak-Ćwierkacz wygrał. Mistrz sądzi, że ptaki się nie nadają, a my musimy pomóc udowodnić mu, że wcale tak nie jest! Jeśli chodzi o zadania, to jak dla mnie są bardzo ciekawe, pełne fajnych zwrotów akcji i niespodziewanych zdarzeń. Dawno się tak dobrze nie bawiłam robiąc questy! Mam nadzieję, że będzie coraz więcej takich ciekawych zadań! Aby móc wykonać to zadanie musisz ukończyć rozmowę z Ranią po wygraniu wyborów przez jej mamę, a także zadanie, w którym przynosimy Elizabeth część Księgi "Ceremonia Światła" z Grobowca Jarla.


Poprawa błędów z marca
Twórcy gry wzięli się w garść i naprawili parę błędów, które pojawiły się w marcu między innymi:
*Zwolniony obraz kamery
*Niedziałający zegar
*Zaginiona Linda
*Dziwne postacie między Dundull i Farmą Birka
*Canter Ella bez statystyk
Targ Koni
W tym tygodniu jest nieczynny. Zobaczymy go ponownie 18 kwietnia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To tyle! Jak podoba wam się aktualizacja? Według mnie jest średnia. Zadania są naprawdę bardzo fajne, ale już ta Jojo nie. Moje zdanie pisałam już w poprzednim poście, więc nie będę się tu powtarzać. Mam nadzieję, że SSO przemyśli sprawę i nie będzie więcej takich "gwiazdeczek" w grze. Przepraszam też bardzo za krótki post, ale mam dziś mało czasu. Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz