środa, 25 kwietnia 2018

Aktualizacja 25.04-Nowy moduł do zdjęć i możliwość zmiany startowca!

Witam wszystkich w tę cudowną środę! Jak wam poranek mija? Hah, zapewne jesteście teraz w szkole. Ja dziś nie poszłam do szkoły, dlatego tak wcześnie przychodzę do was z postem o aktualizacji. Przejdźmy więc do rzeczy, bo dzisiejsza aktualka jest naprawdę ciekawa!
Moduł do zdjęć!
Dzisiaj Star Stable dodało świetną gratkę dla osób, które uwielbiają cykać zdjęcia, a potem wstawiać je na różne portale społecznościowe. Od teraz możecie robić zdjęcia i je obrabiać nawet nie wychodząc z gry! Wystarczy kliknąć na mały aparacik obok historii powiadomień i już! Zdjęcie zrobione! Teraz możemy je obrobić! Możemy dodać filtr, zmienić kontrast, a nawet i porę dnia! 
Aby zapisać zdjęcie wystarczy nacisnąć duży przycisk aparatu. Zdjęcie możemy zobaczyć klikając na zakładkę "Zrobione zdjęcia". 
Jak podoba Wam się ta opcja? :D 
Zmiana wyglądu konia startowego!
Twój Startowiec ci się nie podoba? Może sądziłaś, że nie zostaniesz w grze na długo i stworzyłaś go byle jak, a potem jednak zostałaś? Jeśli tak to dziś twórcy dodali funkcję dla ciebie! Od dzisiaj możemy zmienić wygląd naszego konia początkowego za 299 Star Coins. Aby to zrobić wystarczy na tablicy w stajni kliknąć "Zmiana konia początkowego", zmienić maść i grzywę, a następnie wszystko potwierdzić. Jeśli chcesz też zmienić postać to masz teraz świetną okazję, bo zmiana wyglądu postaci została przeceniona z 399 Star Coins na 299. 
Sklep z bonusami!
W sklepie z bonusami pojawiła się dziś nowa rzecz dla graczy Lifetime. Niestety nie pokażę jej wam, ponieważ nie posiadam LT. 
Targ Koni
Będzie ponownie czynny w przyszłym tygodniu. Zobaczymy go wtedy w Zachodnim Przylądku. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przypominam też, że Wioska w Chmurach dzisiaj zniknęła z gry i nie wiadomo kiedy pojawi się znowu. Także to na tyle w tej aktualizacji! Jak wam się podoba? Według mnie jest jak dotąd jedną z lepszych w tym roku! Funkcja robienia zdjęć jest bardzo przydatna i ciekawa, myślę, że będę z niej często korzystać, zresztą nie tylko ja! Co do zmiany Startowca to też jak najbardziej jestem na tak, bo znam dużo osób, które chciałaby zmienić swojego początkowego konia, bo im się po prostu nie podoba. Ja sama raczej nie będę zmieniać wyglądu mojego konia, bo się do niego przywiązałam i w sumie to nawet mi się podoba. A wy, będziecie zmieniać swoje konie początkowe? Piszcie w komentarzach, tymczasem ja się już żegnam. Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz