środa, 2 maja 2018

Aktualizacja 02.05-Nowe psiaki w Forcie Pinta!

Hej! 
Jak tam mija Wam majówka? U mnie naprawdę świetnie! Pogoda jest piękna, praktycznie codziennie gdzieś wychodzę, a w niedzielę nawet udało mi się namówić rodziców na krótką wycieczkę poza miasto. Jednak oczywiście nie zapomniałam o Star Stable i dzisiejszej aktualizacji! Zapraszam do zapoznania się z postem!
Nowe psiaki w Forcie Pinta
Dzisiaj do świata Star Stable trawiły nowe psy rasy Yorkshire Terrier! Tak jak Mistfoksy, wiewiórki i niektóre inne zwierzęta, psy mogą za nami biegać podczas jazdy, ale możemy je też z powrotem włożyć do naszej torebki. Psiaki te znajdują się w Sklepie Zoologicznym w Forcie Pinta, a ich cena to....399 Star Coins. Tak. Nie przesłyszeliście się. Psy, które kosztują tyle samo, a nawet więcej niż kucyki. Znowu mamy to samo co w przypadku lisków. Są ładne, z chęcią bym kupiła, gdyby nie ich cena. Co te psy mają w sobie, że kosztują 400 SC? Umieją biegać? Wielka mi umiejętność. W dodatku co chwilę się zapewne lagują podobnie jak Mistfoksy. Widać gołym okiem, że zespół przestał ukrywać to, że naszym kosztem się wzbogacają. Cóż, ja nie mam zamiaru kupować Yorka, ponieważ nie dość, że cena jest tak przesadzona, to zbieram na Luzytana, który o wiele bardziej mi się przyda niż taki pies. A wy co sądzicie o cenie nowych zwierzaków? 
Poszukiwania Obroży BowBow
Jojo niestety w dalszym ciągu jest w Jorvik, a tym razem przyprowadziła również swojego psa o imieniu BowBow. (Biedny pies, współczuje mu):). Jednak BowBow zgubił swoją obrożę w pobliżu Plaży Fortu Pinta i my musimy ją znaleźć. W nagrodę otrzymamy koktajl. 
Aby rozpocząć zadanie musisz porozmawiać z Siwanator. 
Nowa animacja u Luzytanów
Dwa tygodnie temu do gry trafiły Konie Luzytańskie, a dziś SSO dodało im nową animację. Od teraz nasz Luzytan będzie się pasł, gdy z niego zejdziemy. Tak szczerze to nic specjalnego w tym nie widzę, a z tego co wiem to rzekome pasanie to jedzenie powietrza przez konia. Niestety aktualnie nie pokażę Wam jak to wygląda, bo nadal czekam na nowe maści.
(nie mam lepszego zdjęcia, cri)
Targ Koni
Znajduje się w tym tygodniu przy Wiosce Zachodniego Przylądka i będzie tam przez najbliższy tydzień.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak podoba Wam się ta aktualizacja? Według mnie jest strasznie słaba. Spodziewałam się nowych maści Luzytanów, a jedyne co dostałam to Yorki za 400 SC i zadania trwające krócej niż minutę. Miałam nadzieję na coś większego, ale cóż. Może pracują aktualnie nad jakąś super nowością, oby! Piszcie w komentarzu co sądzicie o tych nowościach w grze, ja się już żegnam! Miłej Majówki Wam życzę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz