czwartek, 17 maja 2018

Aktualizacja 9.05 oraz 16.05-Ratowanie Nightdusta, nowe wiewiórki i realistyczniejsze dźwięki w grze!

Hejka!
To chyba pierwszy mój post, w którym umieszczam aż 2 aktualizacje ze Star Stable! Cóż, zaległości trzeba nadrobić. Tydzień temu nie mogłam napisać posta, a szczerze to nawet dziś nie mam za wiele czasu. Wszystko spowodowane jest oczywiście szkołą. Ciągle same poprawki, sprawdziany, kartkówki, projekty, badania wyników i inne bzdety. Kompletnie nie mam czasu na grę, dlatego właśnie tak późno przychodzę z opisem ostatnich 2 aktualizacji. Ostrzegam, że ten brak aktywności może utrzymać się jeszcze przynajmniej 2-3 tygodnie, więc nie zdziwcie się, jeśli w środę nie będzie posta bądź filmu. Ale dobra, koniec tego wyżalania, przejdźmy do aktualizacji! 

Zacznijmy od tej z 9 maja.
Czas uratować Nightdusta!
Nadszedł wreszcie czas na ostateczne starcie z panem Anwirem i uratowanie biednego Nightdusta! Madison znów zaginęła, a Erik podąża jej śladami i potrzebuje naszej pomocy w znalezieniu dziewczynki. Musimy spróbować stawić czoła panu Anwirowi, uwolnić skradzione konie oraz położyć kres działaniom, które dzieją się w porcie Miasta Jorvik. Zmartwiony Erik czeka na nas przy Molo 13. Dla młodszych graczy zadania te mogą wydawać się straszne, dlatego warto je zrobić z przyjacielem! 
*Aby mieć dostęp do tych zadań musisz ukończyć zadanie, w którym zabierasz Prince'a z Lodziarni Leonarda i zostawiasz go u Anastazji Silverglade. 
*NA ZDJĘCIACH SĄ SPOILERY!!*





Nowy luzytan w aplikacji SSO Horses
Od zeszłego tygodnia w Aplikacji Star Stable Horses możemy znaleźć myszatego luzytana! Wszystko działa tak samo jak wcześniej, wystarczy zainstalować aplikację, wytrenować konia do 10 poziomu robiąc zadania i przenieść go do gry za 949 SC! Od początku ten właśnie koń podobał mi się najbardziej ze wszystkich, więc postanowiłam, że trafi on do mojej rodzinki. Powitajcie MistStar!

Teraz czas na aktualizację z wczoraj!
Nowe odjazdowe zwierzaki!
Doreen to dziewczyna, która ma bzika na punkcie wiewiórek! Jej zwierzaki żyją w Urodzajnych Hrabstwach, a teraz dziewczyna postanowiła, że się nimi podzieli! Odkryła, że w Jorvik żyją 3 rodzaje wiewiórek, które mogą być wspaniałymi zwierzakami domowymi. Kupić możemy je w Zielonej Dolinie obok wyścigu za cenę 249 Star Coins. Dostępne kolory to szary, ciemnobrązowy i jasnobrązowy.  W dodatku od teraz w Zielonej Dolinie będziemy mogli znaleźć dzikie wiewiórki na kamieniach, drzewach i skałach! 


Poprawa dźwięków!
Zespół nieustannie pracuje nad rozwojem systemu, więc w tym tygodniu zajęli się drobną poprawą dźwięków w grze. Możemy teraz usłyszeć odgłosy cmokania, "prr", a także co chyba najlepsze, nowe odgłosy końskich kopyt na trawie i drodze! Same dźwięki są praktycznie identyczne do tych w grze Stajnia Marzeń. Mimo wszystko bardzo mi się podobają, bo gra stała się o wiele bardziej realistyczna! W przyszłości do gry zostanie wprowadzone więcej dźwięków, więc jestem bardzo ciekawa co jeszcze uda nam się usłyszeć! Aktualnie dźwięk w grze idzie w bardzo dobrym kierunku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Więc to już na tyle w tych aktualizacjach! Co o nich sądzicie? Według mnie obie były całkiem fajne! Przy zadaniach z Nightdust'em świetnie się bawiłam, nie spodziewałam się, że tak zakończą ten wątek. W dodatku możliwość przejechania się na tym cudnym koniu, ahh od zawsze chciałam takie coś w grze! Dość zaintrygowało mnie też zakończenie. Też myślicie, że Nightdust jest starbreedem?! Wszystko jest możliwe, ale oczywiście dowiemy się tego dopiero w przyszłości. Co do wiewiórek to są całkiem ładne, chociaż żadnej raczej nie kupię. Cieszę się, że zespół nas wysłuchał i teraz nie mamy już wiewiórek za 500 Star Coins, a jedynie za 249. No, a o dźwiękach się już wypowiadałam, moim zdaniem są świetne! Aktualizacja co prawda nie za duża, ale z tego co wiem, to aktualnie zespół pracuje nad czymś większym! Jestem ogromnie ciekawa co to może być. Może nowe zadania? Fabuła? Albo nowy teren?! Zobaczymy w swoim czasie, a gdy tylko się czegoś dowiem to zaraz was o tym poinformuję. Także do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz