wtorek, 22 maja 2018

Zajawka-Luzytany i nowy cyrk

Witajcie! 
Wszystkie osoby posiadające Instagrama zapewne już widziały nowe zajawki dwóch zbliżających się rzeczy. Jednak jeśli nie posiadasz tejże aplikacji ten post jest właśnie dla ciebie! No okej, ale czego są to zajawki? Już tłumaczę! Pierwszą rzeczą jest...Odnowiony Cyrk! Od wczoraj na Instagramie widnieje parę zdjęć nowego cyrku. Na dole możemy zobaczyć napis, że finałowy rezultat zobaczymy jeszcze w tym miesiącu! Cieszycie się? 




Moim zdaniem nowy cyrk prezentuje się naprawdę ładnie, jednak jest trochę zbyt...różowy? Nie wiem jakoś te kolory mi do niego kompletnie nie pasują. Nigdy w życiu szczerze mówiąc nie widziałam różowego cyrku XD Te stare kolory jakoś bardziej do niego pasowały. Mogli po prostu zmienić mu teksturę, a kolory zostawić te co były. No cóż, zobaczymy jak to będzie się prezentować się w grze! Cyrk to jednak nie wszystko! Na dzisiejszej relacji Star Stable możemy zobaczyć trzy nowe maści luzytanów! Z tego wynika, że prawdopodobnie jutro w grze właśnie te maści się ukażą.


Który z nich najbardziej się wam podoba? Kupujecie któregoś? :D Ja raczej nie, bo mam już myszatka z aplikacji, ale te maści też są bardzo ładne! Poważniejsza recenzja pojawi się gdy już dotrą do gry, więc oczekujcie! Tymczasem ja się już żegnam, paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz