środa, 1 marca 2017

Aktualizacja 1.03- Początek miesiąca z Jamie!

Siemka! Jak tam mija wam pierwszy dzień marca? :D Mi całkiem spox, gdyby nie fakt,że miałam dziś kartkówkę z chemii oraz mam masę nauki na jutro. No, ale może przejdźmy do rzeczy. 
Jak dobrze wiecie ( bądź też nie XDD) dziś środa, czyli oczywiście aktualizacja! Większość z nas ( w tym ja) spodziewała się fabuły, jednak widać,że na razie ta data to plotka. 
W dzisiejszej aktualizacji SSO postanowiło usunąć już event walentynkowy ( w końcu już 2 tygodnie po walentynkach!) oraz dodać questy w Nowej Grani! Jestem z tego tak bardzo zadowolona, tak dawno nie było tam questów *-* 
Questy są u Jamie Olivetree ( drzewo oliwne???????) w Nowej Grani. Chodzi w nich głównie o pieczenie, oraz pomaganie Jamie w zabieraniu mieszkańcom pustych butelek mleka, nalewanie nowego, roznoszenie go, ugaszanie pożaru w jej domu, a kończą się miłą herbatką u Jamie, gdzie zasypiamy. W nagrodę dostajemy 3 chleby ( hehehe CHLeby) dla konia. Oczywiście questów to nie koniec, ponieważ niestety czeka nas reputacja. Ale o niej w innym poście, najpierw muszę ją nabić!
Aby rozpocząć te zadania musimy mieć dostęp do Epony, oraz Ricky Winterwell musi podziękować nam za pomoc w zawodach Jor-Jitsu. 

Gdy nasza reputacja wzrośnie będziemy mogli odwiedzić 2 sklepy u koło Jamie. Jeden z jedzeniem, drugi z ubraniami. 

Coś jeszcze? 
Targ Koni opuścił Stajnię Jorvik i otwiera się w Forcie Pinta. 

Moim zdaniem questy są bardzo ciekawe i nie mogę się doczekać aż nabije repkę u Jamie. A wam jak się podobają? 
Psst! Podobno SSO tłumaczy już fabułę, możemy się jej niedługo spodziewać!

Ja na razie się żegnam, Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz