niedziela, 19 marca 2017

Mój dzień na Star Stable.

Heeej!
Witam was w to niedzielne popołudnie. :) W dzisiejszym poście chciałabym opisać dla was mój dzień w Star Stable. Teorytycznie każdy mój dzień w SSO wygląda inaczej, jednak postanowiłam opisać rzeczy, które robię najczęściej.
.Oczywiście pierwszą rzeczą jaką robię jest samo wejście do gry. Po zalogowaniu witam się z klubem. :)
Po przywitaniu się z klubem, pędzę do stajni. Przychodzi wtedy czas na oporządzenie wszystkich moich koni, jeżeli nie mam wykupionej stajennej.
Gdy oporządze już wszystkie moje konie, wybieram konia oraz szykuje dla niego zestaw.
Natomiast następny punkt zależy już od dnia. Jeżeli jest to środa, to oczywiście idę nagrać dla was aktualizację i zrobić questy. Jeśli jest to inny dzień to zazwyczaj wyruszam na trening koni. :)
Jeżeli jest to weekend to następną rzeczą w moim planie dnia są rzecz jasna spotkania klubowe. Na nich spędzam resztę mojego dnia na SSO. Oczywiście nie zabraknie czasem jakiś wypadów z Elą, czy z klubem, CS. Ale te rzeczy robię pobocznie. :)
Tak mniej więcej prezentuje się mój dzień na Star Stable. :) A jak wygląda wasz? Piszcie w komach z chęcią poczytam!
Tymczasem się żegnam. Byee!
Miłej niedzieli i powodzenia w przetrwaniu poniedziałku! ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz