niedziela, 26 marca 2017

Ikony Serwerów.

Hej!
Pamiętacie konkurs SSO na ikony serwerów? 
W czwartek SSO opublikowało wyniki :)
Zwycięzcy to:
Paula Wolfbell
Madelyn Mysterywood
Rosalie Moonnest.
Oto prace zwycięzców:

Mi najbardziej podoba się praca do serwera Rainbow River. Myślę,że tęczowa rzeka idealnie pasuje do nazwy serwera. I jeszcze te góry w tle *-*.
Na drugim miejscu u mnie jest Sunbeam Meadow. Kwiecista łąka, słońce,pagórki, świetnie to wygląda *-* Jednak nie przebija Rainbow River.
Za to trzecia praca do serwera Raindrop Shore najmniej mi się podoba. Według mnie niezbyt oddaje nazwę serwera i ta duża kropelka jakoś mi tu nie pasuje. Raczej myślałam przy Raindrop Shore o jakiś małych wielu kropelkach na wybrzeżu, a nie jednej dużej. 
Ale cóż i tak wszystkim Gratuluję, wykonaliście kawał dobrej roboty! ;)

A wam która się najbardziej podoba? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz