sobota, 14 października 2017

2 nowe nabytki!

Hej, hej! 
Ostatnio udało mi się nabyć dwóch nowych przyjaciół do mojej pikselowej stajni, a że nie pisałam o tym wcześniej posta postanowiłam zrobić to teraz! Jednego konia nabyłam we wrześniowym double, a drugiego dziś.

Pierwszym koniem jest...Kary Hanower! To właśnie jego kupiłam podczas trwania wrześniowego double. Gdy Hanowery zostały dodane do gry to za bardzo mnie nie przekonywały, zwłaszcza ich grzywa. Jednak jako, że u karuska wyglądało to w miarę okej to postanowiłam go kupić. Szczerze? Jestem zadowolona z zakupu i ta grzywa mi już tak nie przeszkadza. Ochrzciłam go imieniem Ravenheart. Mocno inspirowałam się imieniem Ravenpaw (fani "Wojowników" wiedzą), ale jednak ostatecznie wybrałam Ravenheart czyli Krucze Serce. Ogromnie podobają mi się w nim chody oraz odmianki.

Drugim koniem, którego kupiłam jest...Izabelowaty Island! Aby go kupić skorzystałam z trwającej do poniedziałku oferty 30% taniej na SC. 1000 Sc kosztowało 25 zł zamiast 36, więc uważam, że to doskonała okazja na kupno! Kuce te posiadam 2, ale kupna 3 nie żałuję, ponieważ bardzo, ale to bardzo lubię te rasę. Tólt, cudowne maści, piękne animacje, aww. Tego cudaka nazwałam CoralSecret czyli Koralowa Tajemnica/ Koralowy Sekret. Tak szczerze to niczym się nie inspirowałam, po prostu takie imię jest ładne i fajnie brzmi. Z zakupu jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że island którego zawsze pragnęłam trafił w moje ręce! 

Także cóż, od dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką aż 20 rumaków! Jak zaczynałam grę to nie spodziewałam się, że będzie mieć ich aż tyle :D Bardzo się cieszę, że wybiła mi taka liczba i mam nadzieję na więcej! 
A wy ostatnio kupiliście jakieś konie? Może skorzystaliście z oferty 30% taniej? 
Ja się już żegnam, do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz