czwartek, 19 października 2017

Aktualizacja 18.10-Druidzi potrzebują naszej pomocy! Poznajemy Evergreya.

Czeeść! 
Dziś czwartek, więc czas omówić wczorajszą aktualizację! Pamiętacie co mówiłam tydzień temu? Tak dokładnie! Wspominałam o tym, że w poprzednim odcinku SSO News Ylva miała ciemniejsze włosy niż zwykle. Wiele osób w tym ja uważało to jako znak nadchodzącej fabuły. I...tak też się stało! Wczoraj do gry wskoczyła świeżutka porcja zadań z głównej fabuły, które są naprawdę ciekawe!
POZNAJ EVERGREYA!
By móc zrobić te zadania trzeba:
*Być Star Riderem
*Odblokować Bramę pomiędzy Farmą "Burza", a Księżycowym Sierpem w Eponie
*Ukończyć zadanie, w którym rozmawiasz z Avalonem po powrocie z Pandorii.
!!CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZAWIERA SPOILERY!!

Dzień 1:
Dzień jak co dzień. Chyba czas odwiedzić Frippa, trochę czasu już minęło od ostatnich wydarzeń. Wygląda na to, że jest w swojej komnacie z Elizabeth, do której prowadzi portal.Postanawiamy z resztą dziewczyn sprawdzić co u niego. Nic wiele się nie zmieniło, nadal jest strasznie osłabiony. Jedyne co może robić to odpoczywanie i regenerowanie sił. Ale odbiegając już od tematu Frippa.. Ta komnata wygląda na bardzo ciekawą. Może znajdziemy tu coś co nam się przyda? Okazuje się, że tak! Fripp przetrzymuje tu jedyny na świecie Egzemplarz Kodeksu Pandorii! Na pewno nam się przyda. Nagle w komnacie zjawia się szpiegmistrz. Wygląda na to, że chytra wiewiórka ciągle mu ucieka! Nam jednak udaje się ją znaleźć. Ma ona wiadomość dla...nas! Evergray przybył do Nowej Grani! Nareszcie! Gdy tylko się z nim spotkamy być może uda się ponownie wejść do Pandorii! Bez dłuższego zastanowienia ruszamy w drogę z Lisą.





Po dojeździe do Nowej Grani widzimy, że Evergray już tam jest, a razem z nim jest też Avalon. Rozmawiają o problemach nurtujących Jorvik, ale wygląda na to, że robią to za głośno. Dwie starsze panie przyglądają się im, jakby zobaczyły ducha. Chyba czas zmienić miejsce rozmowy. Postanawiamy przenieść się w cichsze miejsce, ale zanim to zrobimy zabieramy bagaże przybysza z Stajni w Nowej Grani. Szary Pielgrzym odpowiada nam jak to wiele razy odwiedził Pandorię i w jaki sposób się do niej dostać. Wygląda na to, że musimy pojechać do Doliny Czterech Koni niedaleko miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy.





Wygląda na to, że Dolina Pięciu, a teraz właściwie Czterech Koni jest naszą przepustką do Pandorii. Czas się trochę porozglądać. Chwileczkę...czy to Starshine, Concorde, Meteor i Tin-Can...?
Wygląda na to, że posąg reprezentujący Starshine'a wyczuł jego obecność i się aktywował! Czy to znaczy, że potrzebujemy wszystkich 4 koni, by otworzyć portal..? Obok posągów jest inskrypcja, a na niej coś napisanego! Ech, to pandoriański. Ale wygląda na to, że Evergray zna ten język! Na tabliczce jest napisane: "Strażnicy Pandorii losu wrócą do nas wnet. Czterech otworzy bramę, a piąty wskaże drogę.." Mieliśmy wcześniej rację. Posągi to konie Jeźdźców duszy i to ich potrzebujemy, by otworzyć bramę. Niestety potrzeba zwornika, a ostatni został zniszczony ostatnim razem...Chociaż..Elizabeth trzyma w bezpiecznym miejscu jakieś jego resztki. Może Magnus naprawiłby zwornik? Ech, potrzeba do tego pandorium z Pandorii. W dodatku Concorde'a, czyli czwartego konia potrzebnego do otwarcia bramy również nie ma. Chyba nie ma już nadziei.. Lisa dostaje telefon od przyjaciółek. Wszystkie postanawiamy, że spotkamy się w Zajeździe pod Wilkiem.










Lisa uważa, że nie ma szans na uratowanie Anny. Do planu Evergreya potrzebny jest Concorde, a nie wiadomo gdzie on jest. Prędzej czy później i tak trzeba będzie znaleźć Concorde'a. On też jest częścią tej historii. Plan ustalony, trzeba odszukać Concorde'a. Ale chwila..Wygląda na to, że Dark Core nas śledzi używając dronów! Wiedzą już wszystko. Wracamy do Doliny Czterech Koni. Evergray ma plan! Zgodnie z jego obliczeniami w pobliżu jest szczelina, która przeniesie nas w okolice więzienia Anny. Udajemy się w miejsce, w którym może być szczelina, by jak najszybciej zdobyć pandorium. Dostajemy od niego Niebiański Kompas, który ma nam pomóc w znalezieniu szczeliny. Po chwili odnajdujemy szczelinę! Teraz naszym zadaniem jest wejście do Pandorii i znalezienie pandorium. Mamy na to mało czasu inaczej szczelina pozostanie zamknięta na wieki i utkniemy w Pandorii! Nie możemy też ratować Anny na własną rękę, bo może się to skończyć naprawdę tragicznie. Najpierw przechodzimy przez bardzo ciemny korytarz, a potem jesteśmy już w Pandorii. Po znalezieniu Pandorium udajemy się do Szarego Pielgrzyma ponowie. Wygląda na to, że jest tylko jedno miejsce w Jorvik, w którym można wytworzyć zwornik. Jest to Skarbiec Kamieniarza. Postanawiamy zrobić przerwę od całej przygody. Zawozimy Pielgrzyma do Moorland. Tutaj mamy czasówkę.






Dzień Drugi:
Wszyscy odpoczęli, czas udać się do Skarbca Kamieniarza. Bierzemy Szaraka na grzbiet naszego wierzchowca i udajemy się do Doliny Ukrytych Dinozaurów. Gdy tam jesteśmy spotykamy Magnusa i..Kowala z Moorland! Już wiadomo dlaczego akurat tam chciał się wybrać Evergray. Pandorium za jakiś czas będzie wykute, tymczasem razem z Szarym Pielgrzymem wybieramy się na zewnątrz. Ale chwila! Drony Dark Core ponownie nas śledzą! Nie mogą się dowiedzieć zbyt wiele!





 Udajemy się do Tajemniczego Sekretnego Kręgu. Mówimy o wszystkim co się wydarzyło reszcie, a oni nam. Wygląda na to, że reszcie Jeźdźców Duszy nie udało się znaleźć Concorde'a. Wiadomo tylko, że ostatni raz był widziany na zawodach ujeżdżeniowych we Francji, a potem tajemniczo zniknął. Postanawiamy dowiedzieć się gdzie jest w inny sposób. Pojedynkiem z Mrocznym Jeźdźcem! Według Kodeksu Pandorii ten kto wygra ma prawo zapytać drugą stronę o cokolwiek. Zbawiamy Jeźdźców Mroku, improwizując rozmowę o tym, że Frippa nie ma już w Kamiennym Kręgu. Udaje nam się ich zbawić! A właściwie ją, bo Pan Sands do tej misji przydziela Katję. Chce ona żebyśmy się z nią ścigały. Zgadzamy się, mamy spotkać się na Wzgórzu Stracha na Wróble. Nawet jeśli Katja by oszukiwała, Alex ma asa w rękawie. 







 Jesteśmy na miejscu, trzeba zacząć wyścig by mieć to już z głowy. 3..2...1..Start! Chwila..gdzie ja jestem?! Katja oszukuje! Uwięziła nas w innym wymiarze! Musimy prędko znaleźć wyjście. Udaje się, znajdujemy je. Wygląda na to, że to jednak Katja wygra wyścig.. Chwila! Co robi Alex? Ach, no tak, złote jabłko! Odciąga nim uwagę Katji, a my wygrywamy wyścig. Teraz możemy dowiedzieć się co z Concorde'm. Katja mówi nam, że początkowo miał być uwięziony w Pandorii z właścicielką, ale potem...postanowili, że zrobią coś by zniknął. Co teraz..? Czy to koniec strażników Aideen? Trzeba przekazać wieści reszcie. Wszyscy są załamani, ale Elizabeth wierzy, że to jeszcze nie koniec. Postanawia opowiedzieć nam o tajemniczej rasie Starbreed...
Ciąg dalszy nastąpi...






FARAH WRACA ZE SWOIM SKLEPEM!
Farah wraca wraz ze swoim sklepem z druidzkim ubiorem. Tym razem przyniosła nam też druidzki sprzęt dla konia! Nie przegap okazji na jego kupno, sklep będzie dostępny do następnej środy. (25.10).

TARG KONI
Jest otwarty w Forcie Pinta i będzie tam do przyszłej środy. (25.10)
NOWY POZIOM!
Odbiegając już od tematu aktualizacji, wczoraj udało mi się nabić nowy, 20 poziom! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo już od dawna brakowało mi mało PD, ale jakoś nie było zadań. 20 poziom daje nam jeden dodatkowy punkt do jazdy. Gdy wszystkie nasze ciuszki będą mieć najwyższe staty to będziemy mieć 45 punktów jazdy. No to co, pozostaje czekać do 21 poziomu! :D 

No na tyle w tej aktualizacji! 
Do zobaczenia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz