czwartek, 5 października 2017

Aktualizacja 4.10- Nowa rasa-Araby Pinto!

Cześć!
 Jak tam samopoczucie? :D U mnie nawet dobrze, znalazłam chwilkę czasu, by opisać dla was Aktualizację. Zatem przejdźmy już do niej!

TRZY PIĘKNE KONIE ARABSKIE PINTO!
Wczoraj do gry trafiła nowa rasa konia, a dokładniej kuzyni arabów- Konie arabskie Pinto! Oto szczegółowe informacje o nich:

Jak nazywa się nowa rasa?
*Konie arabskie pinto
Gdzie mogę kupić te konie?
Księżycowy Sierp, Winnica, Fort Pinta. (Przypominam, że panuje ta sama zasada co przy hanowerach. Po 4 tygodniach Arab z Fortu Pinta zostanie przeniesiony gdzieś indziej i będzie miał wymagany 11 poziom postaci.)
Ile kosztują?
969 Star Coins.
Na jakim poziomie muszę być?
Na poziomie 11, jednak przez 4 tygodnie Arab z Fortu Pinta będzie dostępny od 1 poziomu.
Czy potrzebuję reputacji, aby kupić te konie?
Nie!
Z jakich maści mogę wybierać?
Z trzech przeróżnych. 

Dobrze, więc zobaczmy i oceńmy te konie!
  Tego cudaka możemy znaleźć w Księżycowym Sierpie wśród Anglików i fryzów. Wymagany poziom to 11, a cena jak zwykle przy arabach 969 Star Coins. Podoba mi się w nim dosłownie wszystko. Piękna maść, fajnie umiejscowione odmianki, chrapka na pyszczku, aww po prostu cudo. Widać, że tym razem SSO nieźle pokombinowało z maściami co mi się bardzo podoba:} Ocena to 9,5 na 10. Jest cudny to racja, ale nie przypadł mi do gustu aż tak jak np. arab z Fortu:}
Teraz czas na tego wyżej wspomnianego! Znajdziemy go w Forcie Pinta obok Shire i lipicana. Wymagany poziom to zaledwie 1 o czym pisałam wyżej. Cena to 969 Star Coins. Co mnie w tym koniu urzekło? Tak jak wyżej wszystko. Piękne odmianki, cudne cieniowanie na plecach, przepiękna maść. Już dawno nie było właśnie takich cudnych koni w grze! Ten arab to po prostu cud, miód, malina. W double z chęcią się na niego skuszę! Oczywiście ocena to 10/10!
Ostatni przedstawiciel Arabów Pinto na dziś to ten łaciaty cudak. Swoją drogą nie przypomina wam trochę Rosy z Spirita? XD Dobrze, wróćmy do opisu. Znajdziemy go w Winnicy obok morabów. Wymagany poziom to 11, a cena 969 SC. Ten konik też jest piękny, ale nie urzekł mnie tak jak pozostałe. Podoba mi się w nim rozmieszczenie odmianek, strzałka na pyszczku (Tak to się nazywało? XDD) i skarpetki na kopytkach. Jedyne co bym zmieniła to troszkę grzywę, bo ma taki dziwny mdły kolor. Reszta jest okej, moja ocena to 8,5/10 za tę grzywę.

Zaktualizowane animacje!
Animacje koni arabskich zostały zaktualizowane! Zmieniły się chody oraz ich animacje. Strasznie podoba mi się to machanie ogonkiem *-* W dodatku nareszcie poprawili łopatkę w galopie, która wcześniej latała na dosłownie wszyściutkie strony. Zdjęcia nie dam, bo araba nie mam) : 
Urodzinowa zabawa trwa!
Urodzinowa zabawa czyli fajerwerki, wyścigi urodzinowe i szukanie podków trwa jeszcze przez następny tydzień czyli do 11 października. UWAGA! Kto zrobił wszystkie wyścigi urodzinowe w tamtym tygodniu w tym nie ma już do nich dostępu. 
Zostając jeszcze przy temacie urodzin, które bodajże są dzisiaj chciałabym życzyć całemu SSO Wszystkiego Najlepszego! Niech czeka nas kolejne 6 lat albo i więcej! Niech czekają nas świetne nowe tereny, aktualizacje, fabuła, konie i wiele wiele więcej! Wszystkiego Najlepszego! :*

Nowy ekran ładowania!
Jesień już w pełni, więc czas na zmianę ekranu ładowania! Teraz za każdym razem gdy wejdziemy do gry wita nas dziewczyna na dębującym koniu. W tle są jesienne liście, wzgórze stracha na wróble oraz liski w swoich norach szykujące się do zimowego snu. Ekran bardzo mi się podoba i cieszę się, że go zmienili, bo jak niedawno pisałam tamten stary mało oddawał klimat jesieni. Ten jest dużo lepszy i bardzo mi się podoba! U dołu są tradycyjnie porady dotyczące gry.

To na tyle w tej aktualizacji! Jak wam się podobała? Mi bardzo! Konie są bardzo starannie i ładnie robione co wskazują moje końcowe oceny. Ekran też jest staranny i oddaje klimat jesieni, a dodatku kolory na nim są piękne. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z lepszych aktualizacji w tym roku. To na tyle, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz