sobota, 11 listopada 2017

Aktualizacja 08.11.2017-Nowe Pintabiany!

Cześć! 
Na początku z góry chce was przeprosić, że post jest dopiero dziś. W tym tygodniu kompletnie nie miałam czasu na pisanie i nagrywanie przez nawał sprawdzianów i kartkówek. Naprawdę, nie było dnia bez kartkówki czy sprawdzianu, a następny tydzień wcale nie wygląda lepiej..
No, ale nie o tym mowa w poście. Dziś jak zwykle w czwartki, a tym razem w sobotę zajmiemy się opisaniem środowej aktualizacji. 
NOWE PINTABIANY!
Dokładnie tak! W środę do gry trafiły nowe maści znanych nam już dobrze Pintabianów. Znajduję się one wszystkie na Farmie Złota Ostroga, a ich cena to 969 Star Coins. Aby je zakupić potrzebujemy 11-tego poziomu. Szczerze, spodziewałam się że jeden z nich będzie w Forcie Pinta tak jak było z poprzednikami czy Hanowerami, ale Star Stable chyba zapomniało o tej zasadzie. XD 
Jako pierwszy idzie ten cudak. Znajdziemy go na Farmie Złotej Ostrogi za 969 Star Coins. Moim zdaniem jest on cudowny. Jestem wielką fanką pintabianów, ponieważ mają masę cudnych odmian, a ja kocham konie z odmiankami. Te w dodatku są fajne umiejscowione. Podoba mi się w nim też różowa chrapusia na pyszczku oraz "jabłka" na sierści. W double pewnie się na niego skuszę! Moja ocena: 10/10.
Następny jest ten cudny biało-szary srokacz. Jego tak jak poprzednika możemy zakupić na Farmie Złota Ostroga za 969 Star Coins. Jego ogromnym plusem są również ciekawie umiejscowione odmianki oraz dwukolorowa grzywa. Mam jedynie wrażenie, że jest on trochę podobny do karo-siwego Pintabiana dodanego ostatnim razem. Bardzo podobają mi się też jego niebieskie paczałki. 
Ocena: 8/10. Był by perfekcyjny gdyby nie to, że jest strasznie podobny do innego Pintabiana i ogon jest jednokolorowy zamiast dwu. 
Ostatni jak wiadomo jest na Farmie Złota Ostroga za cenę 969 Star Coins. Ten za to ma maść bardzo podobną do AQH i Spirita. Podobają mi się w nim łatki i brązowe odmianki na kopytkach. Ten Arab Pinto jest moim drugim faworytem. Ocena: 9,5/10.
P.S. Konie, które kiedyś były na miejscu Pintabianów teraz powinny znajdować się na targu koni. 
A który Wam się najbardziej podoba? :D
WIĘCEJ ANIAMACJI
W zeszłym tygodniu Star Stable dodało nowe animacje do gry, które nie przyjęły się za dobrze. W tym tygodniu zaczęli je poprawiać i widać już malutkie zmiany. Na efekt końcowy przyjdzie nam jednak trochę poczekać. 
NOWY EKRAN ŁADOWANIA
Halloween już się skończyło, dlatego przydałoby się zmienić ekran ładowania. Na zimowy jeszcze za wcześnie dlatego na chwilę wracamy do jesiennego, dodanego już kiedyś. Jak wcześniej mówiłam bardzo mi się ono podoba i idealnie pasuje do klimatu jesieni!

TARG KONI
Otwiera się w Zachodnim Przylądku i będzie tam od przyszłego tygodnia. (15.11) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Także to na tyle w aktualizacji! Jak wam się podobała? Jak oceniacie nowe Araby Pinto? Piszcie! Tymczasem ja się żegnam, bo muszę wkuwać na sprawdzian z historii... 
Do zobaczenia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz