sobota, 18 listopada 2017

Aktualizacja 15.11-Nowe fryzury dla postaci!

Cześć! 
Czas na niestety znowu mocno spóźniony post z aktualizacji. Muszę też was zmartwić, że tak będzie jeszcze przez jakiś czas, ponieważ nauczyciele niestety nie odpuszczają..
W środę dostaliśmy kolejną rzecz, która została zapowiedziana na stronie Star Stable parę tygodni temu. Tym razem chodzi o nowe fryzury!

NOWE FRYZURY!
Od teraz w Jorvik City Plaza, na drugim piętrze możemy znaleźć nowy salon fryzjerski! Fryzury są inspirowane modą z Mistfall, ponieważ właśnie stamtąd pochodzi właścicielka. Możemy wybierać spośród 2 rodzajów uczesań. Każde z nich posiada 6 kolorów. Według mnie fryzury są bardzo ładne i dopracowane, ale jest ich mało. Spodziewałam się czegoś więcej, ale miejmy nadzieję, że SSO na tym nie zaprzestanie i niedługo pojawi się ich więcej! Drugim minusem są niestety ceny. Wahają się one od 69 SC do nawet ponad 100. Mam wrażenie, że ostatnio nasz zespół przesadza z cenami niektórych rzeczy, no ale cóż trzeba się jakoś wzbogacić. W salonie też poza samymi fryzurami i makijażami możemy zobaczyć cudne obrazki przedstawiające Mistfall. Na jedynym z nich widniej podwózka, a na jeszcze innym stajnia. Może to rodzaj zajawki? Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko wymysł grafików! Co sądzicie o tych fryzurach i obrazkach? 

(źródło: https://www.starstable.com/pl/article/4410)

A tak wygląda moja postać w jednej z nowych fryzur:


GÓRA LODOWA!
Pamiętacie jak rok temu przy Zapomnianych Polach przepływała Góra Lodowa z foczkami? W środę wróciła ona do gry i tym razem zatrzymała się w Zachodnim Przylądku. Jak za każdym razem możemy znaleźć tam foczki, torby oraz ciuchy i sprzęt. Z tego co mi wiadomo to wszystkie foczki są takie same, dołączyła do nich tylko jedna nowa. Cena każdej to 50 Star Coins i do niej akurat zastrzeżeń nie mam, jest to dobra cena. Ja postanowiłam zakupić jasno-brązową foczkę z serduszkiem na pyszczku. Powiem wam, że są one cudowne i mają piękne animacje. Już od dawna czekałam aż ponownie się pojawią!



TARG KONI
Jest otwarty w Zachodnim Przylądku. Pozostanie tam do przyszłej środy czyli 22 listopada.
WIADOMOŚCI STAR STABLE
Od środy są już na Youtube, a w nich między innymi zajawka Mistfall!


Moim zdaniem nowy teren zapowiada się cudownie! Jestem ciekawa jego finalnego wyglądu w grze. A wy? Czekacie na Mistfall tak samo jak i ja? :D 
To by było na tyle w tej aktualizacji!
Trzymajcie się, Cześć 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz