piątek, 24 listopada 2017

Aktualizacja 22.11.2017-Poczuj się jak dziki koń!

Witajcie! 
Jest piąteczek, mam chwilę czasu i siłę, więc czas opisać środową aktualizację! Czemu nie było jej wczoraj? Niestety, rozłożyła mnie choroba i nie miałam siły otworzyć laptopa, a w środę jedynie ogarnęłam aktualizację. Teraz jest lepiej, więc przychodzę do was z aktualizacją!

Marzyliście kiedyś, by zostać dzikim koniem, biegającym na wolności bez żadnych ograniczeń? Teraz macie okazje! Po 6 latach gry Star Stable wreszcie postanowiło dodać przycisk, który umożliwia nam zostanie rumakiem! Od teraz nie trzeba już wychodzić z gry, męczyć się z plikami i narażać na bana! Oto jak włączyć te opcję:
*Kliknij klawisz ESC lub ikonę telefonu komórkowego
*Kliknij "Opcje"
*Otwórz nową zakładkę "Kreatywnie"
*Zaznacz lub usuń zaznaczenie przy odpowiednich polach, a by wybrać preferowane ustawienia. Tryb dzikiego konia jest wstrzymywany automatycznie gdy zejdziesz z konia, a wznawiany, gdy znów znajdziesz się w siodle.
*Żeby wyjść z trybu dzikiego konia usuń zaznaczenie przy odpowiednim polu.

Nowa funkcja jest bezpłatna i dostępna też dla użytkowników bez Star Rider!
Co myślicie o nowej opcji? Będziecie z niej korzystać? Ja na pewno tak! Planuję nawet nagrać jakiś filmik i zaktualizować zakładkę "Moje konie" na blogu. Ogromnie się cieszę, że wreszcie ją dodano, czekałam na to od dawna! Nareszcie nie trzeba wychodzić z gry, by usunąć pliki co przy 20 koniach było nużące i prawie niewykonalne.

TARG KONI
Otwiera się na Arenie Stajni Jorvik i będzie tam w przyszłym tygodniu. (29.11).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle! Aktualizacja może krótka, ale bardzo ciekawa i wyczekiwana! Mała może być dlatego, że zbliżamy się powoli do otwarcia Mistfall, w końcu za tydzień grudzień! Nie mogę się doczekać, zapowiada się on bardzo ciekawie. Nowy teren, nowe konie, Święta. Czekacie na grudzień tak samo jak ja? :D Do zobaczeniaa! 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz