środa, 6 czerwca 2018

Aktualizacja 06.06-Odnowiony Cyrk!

Hej, hej! 
Pamiętacie jak 2 tygodnie temu wspominałam o zajawce odnowionego cyrku? Dziś wreszcie doczekaliśmy się go w grze! Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda to zapraszam do posta!

Nowy cyrk!
Przy Wzgórzu Nilmera jak dobrze wiecie znaleźć można człowieka o imieniu Ydris. Większość z was pewnie go już zna, są jednak osoby, które od dziś będą miały okazję się go poznać! Otwiera on nowy cyrk i oczywiście potrzebuje w tym naszej pomocy! Jednak nie tylko cyrk otrzymał nowy wygląd. Sam Ydris oraz jego przyjaciel błazen również zostali odnowieni!
Jeśli chcecie rozpocząć te zadania-porozmawiajcie z Mają w Stajni Moorland. 
Aby móc wykonać te zadania należy wcześniej wykonać quest, w którym pan Kembell wysyła buldożer na Wzgórze Nilmera-żeby je zrealizować nie trzeba być Star Rider!






Ten uczuć gdy masz dość życia i idziesz się powiesić

Nowy Ekran Ładowania!
Lato zawitało już do Jorvik, niedługo wakacje, więc czas zmienić ekran ładowania gry! Tak prezentuje się jego nowa wersja:

I jak się wam podoba? Według mnie jest naprawdę ładny, ale jakiś taki mało letni. Takie różowe niebo i duża ilość kwiatów kojarzy mi się bardziej z późną wiosną niż latem. Na ich miejscu umieściłabym tu jakąś plażę, owoce, dużo słońca, sobótkowy pal czy coś w tym rodzaju. No cóż, może się jeszcze doczekamy takiego ekranu w tym roku.
Poprawa błędów z maja
Jest początek miesiąca, więc przydałoby się naprawić błędy z zeszłego. Na szczęście jest ich o wiele mniej niż miesiąc temu. Oto te naprawione:
*Wszystkie osoby, które zniknęły powróciły już na swoje miejsca. Możecie wrócić do robienia zadań
*Widać już wszystkie zwierzaki biegające wokół naszych znajomych
*Stabilność gry na Molo 13 została naprawiona
*Ściana pomiędzy Moorland a Farmą Steve'a zniknęła
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To wszystko w tej aktualizacji! Według mnie była bardzo interesująca, a nowy cyrk prezentuje się całkiem ładnie. Mimo wszystko uważam jednak, że te kolory do niego strasznie nie pasują. To pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale jakoś stare kolory bardziej mi się podobały. Były takie bardziej...realistyczne? Szczerze mówiąc fioletowo-różowego cyrku nigdy nie widziałam, nie wiem jak wy XD. Najbardziej postarali się z postaciami, wyglądają o wiele lepiej od ich starszych wersji, bardzo mi się podobają. Co do ekranu to wypowiedziałam się już wyżej. Przepraszam za krótki post, ale mam dziś dość sporo do roboty, ostatnie dni szkoły dają w kość. Nie martwcie się jednak, niedługo wakacje, więc posty będą częstsze! W dodatku w tym tygodniu mam w planach napisanie posta dyskusyjnego, oczekujcie.:} Nie jestem pewna kiedy się pojawi, ale pewnie pod koniec tygodnia. No, a tymczasem ja się już żegnam, do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz