środa, 27 czerwca 2018

Odnowione Kucyki, Festiwal Szczęścia Konia i Udogodnienia dla graczy bez Star Rider

Cześć! 
Wreszcie nadszedł ten długo wyczekiwany dzień! Dzień dodania odnowionych kucyków do gry! Jesteście ciekawi szczegółów? Zapraszam do posta!

Odnowione Kucyki Jorvik!
Nasi starsi przyjaciele, kucyki Jorveskie, nareszcie doczekały się się odnowy! Zyskały zupełnie nowy wygląd, animacje, maści, a w dodatku są teraz tak samo szybkie jak inne konie! Znaleźć je możemy w trzech maściach na barce obok Fortu Pinta. Cena to wyłącznie 350 Star Coins! Nie musimy posiadać żadnej reputacji ani poziomu. Kucyk ten jest dostępny dla każdego. Maści jakie możemy zakupić to łaciata, siwa jabłkowita oraz gniada. Za to stare kucyki znaleźć możemy teraz na Targu Koni. Miałam ogromny dylemat, jeśli chodzi o te właśnie nowiutkie kucyki, bo wahałam się nad łaciatkiem i siwym jabłkowitym. Ostatecznie jednak wybrałam siwka i nazwałam go Silverdream.
Łapcie kilka jego zdjęć:








Tydzień Szczęśliwego Konia!
Nie wiem czy wiecie, ale w Jorvik trwa właśnie tydzień Szczęśliwego Konia! Oznacza to, że do następnej środy nie będziemy musieli karmić, poić i czyścić swoich koni, a buźka i tak pozostanie zielona. Cała ta akcja trwa do następnej środy (4.07). Według mnie super, bo przed tym festiwalem wszystkie moje konie chodziły z czerwoną buźką. Fajnie, że chociaż przez tydzień będą w świetnym nastroju! A wy co sądzicie o tej nowej opcji?
Skaczmy!
Poza Kucykami i Festiwalem została dodana też ciekawa opcja dla graczy bez Star Rider'a. Od teraz oni również mogą skakać! Tak, dobrze słyszycie! Od dziś nie potrzebujemy SR, by móc skakać! Od teraz każdy nauczy się skakać tuż po rozpoczęciu gry. Nowi gracze mogą się podszkolić u Jenny, a potem u Justina. Dodatkowo możemy też od dziś skakać w takich miejscach jak Miasteczko Srebrna Polana, Wioska Zachodni Przylądek oraz Jarlaheim.

Poza tym Targ Koni jest teraz w Wiosce Zachodni Przylądek, a Festiwal Letni potrwa jeszcze przez najbliższe 2 tygodnie. To na tyle! Jak podobała Wam się aktualizacja? Piszcie! Według mnie była świetna! Zespół bardzo się postarał, jeśli chodzi o wygląd nowych kucy. Jestem ciekawa nowych maści! Dobra, ja już lecę, do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz