wtorek, 1 stycznia 2019

2 rocznica bloga!

Witajcie!
Na samym początku chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Niech przyniesie Wam on dużo szczęścia i wspaniałych wspomnień! Jednak 1 stycznia to nie tylko dzień, w którym świętujemy Nowy Rok. Dokładnie 2 lata temu, 1 stycznia 2017 napisałam tu swój pierwszy post!
Jak widać nie był od zbyt długi ani dopracowany, bo wtedy dopiero zaczynałam swoją przygodę z blogiem. Przez te 2 lata naprawdę wiele się zmieniło: wygląd, sposób mojego pisania, liczba wyświetleń na blogu, ilość moich koni, nazwa, no i oczywiście ja. Zmieniłam się przez te 2 lata, co widzę po moim charakterze i sposobie pisma. Zakładając tego bloga nie myślałam raczej o żadnych rocznicach, ponieważ sądziłam, że po prostu ten blog do żadnej nie dotrwa. Jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ dotrwał do swojej pierwszej rocznicy, która odbyła się rok temu, a nawet do drugiej, którą świętujemy dzisiaj!  
Przede wszystkim chciałabym Wam bardzo podziękować za całe te 2 lata. Za wszystkie komentarze, wyświetlenia, rady dotyczące bloga. Gdyby nie Wy nie byłoby mnie tu dzisiaj i nie świętowałabym z Wami drugiej rocznicy tego bloga, bo już wiele razy myślałam o jego usunięciu. Mam nadzieję, że za rok będziemy świętować 3 rocznicę w jeszcze większym gronie, bo jak na razie nie mam zamiaru Was opuszczać! 
Dziękuje za wszystko i do zobaczenia! 💖

P.S. To już koniec przerwy na blogu, więc wracam od jutra z regularnymi postami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz