środa, 9 stycznia 2019

Nowe maści Clydesdale!

Witajcie! 
Przyszedł czas na przywitanie pierwszych koni w tym roku!


Nowe Maści Clydesdale!
Wyżej wspomnianymi pierwszymi końmi są nowiutkie maści Clydesdale. Znaleźć je możemy w jednej ze Stajni Wyspy Padok, dokładniej na Farmie Jarlassona. Aby zakupić któregoś z nich musimy posiadać 12 poziom i przynajmniej 750 Star Coins. Dostępne maści to: myszata z brązowawą klatką piersiową i białymi skarpetkami, płowa kasztanowata z białymi skarpetkami i czarna sabino. Jak wszystkie jorvickie konie rasy Clydesdale, te również posiadają aż 8 stylów grzywy, do której możemy dodawać wstążki. Szary Clydesdale ma różowe wstążki na grzywie, kasztanowaty niebiesko-białe, a czarny sabino fioletowe. 



I jak Wam się podobają? Mi nieszczególnie. Kasztanowaty wygląda jak jakaś marchewka połączona z białymi odmianami, kary sabino wygląda prawie jak kopia poprzedniego karego Clydesdale, a w myszatym nie podoba mi się łączenie kolorów. Raczej żadnego z nich na razie nie mam zamiaru kupować, choć najbliżej mi pewnie do kupna karusa, bo mimo wszystko to chyba on jest najładniejszy w tej turze. 
Nowy Launcher Gry
Zespół zaczął wprowadzać nowy launcher gry, który niektórzy mieli okazję już zobaczyć. Teraz będą udostępniać go większej ilości graczy, by zobaczyć czy działa jak należy. Ja jeszcze nowego launchera nie mam, więc nie mam pojęcia jak wygląda, ale jak tylko będę go już mieć to na pewno Wam o tym wspomnę!
Inne Informacje
-Targ Koni w tym tygodniu otwarty jest w Forcie Pinta
-Mała zmiana techniczna dla użytkowników Maca: minimalne wymagania systemowe to już nie Mac OS 10.7, a Mac OS 0.9. Zadbajcie więc o aktualizację swojego maca!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już tyle na dziś! Aktualizacja dość krótka tak jak tydzień temu, ale to zapewne dla tego, że zespół pracuje teraz nad nowymi zadaniami z fabuły i nowym wyglądem Jeźdźców Dusz. Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę go w grze! Na marginesie wspomnę jeszcze tylko, że dzisiaj z bloga znika już zakładka z Kalendarzem Adwentowym, a w jej miejsce pojawi się inna. 
Trzymajcie się i do zobaczenia wkrótce!💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz