środa, 30 stycznia 2019

Nowe swetry w Centrum Handlowym!

Witajcie! 
Po ostatniej przygodzie każdemu z nas przyda się malutki odpoczynek, ale skoro wyruszamy w daleką podróż, to przydałyby się nam nowe ciepłe ubrania! Spokojnie, nie musicie się martwić, jeśli takich nie posiadacie, bo Star Stable przygotowało coś specjalnego na tę okazję!


Nowe swetry
W Centrum Handlowym znaleźć możemy nowiutkie, ciepłe swetry! Każdy z nich kosztuje zaledwie 109 Star Coins i posiada maksymalne statystki. Do wyboru mam przeróżne kolory i wzory, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie!
Powiem Wam, że wygląd tych swetrów bardzo mi się podoba. Mają ładną teksturę i przecudowne wzory. Dodatkowo mają maksymalne statystyki, więc idealnie będą nadawać się na mistrzostwa! Ja zdecydowałam się na dwa sweterki w odcieniach szarości, specjalnie do mojego zestawu.

Sklep Farah ciągle w grze
Druidkę Farah w dalszym ciągu możemy znaleźć za domem Elizabeth w Valedale. Możemy u niej kupić przecudowne druidzkie stroje w różnych kolorach. Sklep zostanie w grze do 27 lutego, więc jest jeszcze sporo czasu na zakupy!

Co z kontynuacją fabuły?
Jesteście ciekawi jak dalej potoczą się losy Jeźdźców Dusz? Wygląda na to, że nie będziemy musieli długo czekać, aby poznać odpowiedź na to pytanie. Kolejna część przygód naszych druidzkich przyjaciółek ukaże się już w przyszłym tygodniu!

Sklep z bonusami
Mała informacja dla użytkowników z Lifetime! W sklepie dla osób z tym abonamentem, który znajduje się w Moorland, jest dostępny nowy przedmiot! Niestety nie powiem Wam jaki, ponieważ nie posiadam Lifetime, ale jeśli ktoś wie co można tam zakupić to może napisać.

Targ Koni
W tym tygodniu jest nieczynny.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już wszystko na dziś! Jak wam się podoba ta aktualizacja?
Według mnie jest naprawdę fajna! Sweterki bardzo mi się podobają, co pisałam już wcześniej. Dodatkowo, bardzo się cieszę, że nie musimy znowu czekać paru miesięcy na kontynuację fabuły! Tydzień odstępu to bardzo mało, więc mam nadzieję, że zadania będą przynajmniej dopracowane i odrobinę dłuższe, ale oczywiście dowiemy się tego za tydzień. 
Tymczasem, ja już się z Wami żegnam, do zobaczenia!💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz