środa, 15 lutego 2017

Aktualizacja 15.02.17- Walentynki w Star Stable i 19 lvl!

Heeeja! Dzisiaj środa co oznacza Aktualizacje! Tak jak większość z was myślała, dziś Walentynkowy event! Wszystkie questy są takie same jak co roku, ale SSO wzbogaciło nas o jeden nowy dodatek czyli Walentynkowy Wyścig z przyjacielem! Żeby go przejść musimy być w grupie ze swoim przyacielem. W nagrodę dostajemy serduszko przyjaźni ktore możemy wymieniać na nagrody. :) ( Podobnie jak to było u Mikołaja)
Wyścig znajduje się w Stajni Jorvik u Lowe Westberg.:)

Gdy już skończymy wyścig możemy pognać do Catherine pomóc jej przy menu i wypiekach. Musimy między innymi ozdobić menu, porozkładać świecie i menu na stolikach, a także pomóc jej w wypiekach czyli zdobywać jajka, kakao, cukier oraz jagody i truskawki. ( Ahh, te nieszczęsne repki....)

W nagrodę dostajemy zestaw ^^

Gdy już uporamy się z nieszczęsnymi repami u Catherine możemy pojechać pomóc Donaldowi. Musimy znaleźć jego brakujące zamówienia, zapytać parę osób o takowe, a następnie zebrać dla niego wełnę i dwa barwniki : Żółty i Fiolet. W tym celu musimy się udać do Baronowej i zebrać jej winogrona oraz do Pani Holdsworth , by zebrać mlecze. W pierwszym dniu nie wystarcza nam repki, dlatego musimy czekać do jutra. ( Jutro dodam post z kontynuacją) 

Jak wiadomo pojawiły się też sklepy z misiami i ubraniami walentynkowymi. ^^



W dodatku parę ulepszeń w grze, nowe nazwy klubów i Targ Koni otwiera się na Arenie SJ, będzie dostępny za tydzień.:) No i niestety Gary i Jorveskie opuścili Jorvik i wrócą do nas za jakiś czas :)


Ale! 15 luty to też dla mnie ważna data! ( Nie, nie chodzi o Dzień Singla..............)
Dokładnie 15 lutego kupiłam pierwszego Star Rider'a i zaczęłam regularnie grać! :) Kolejna niespodzianka! Akurat dziś w dzień rocznicy nabiłam 19 lvl! Dlatego przygotowałam małe podsumowanie tego roku dla mnie.
- Zdobyłam 19 lvl
-Posiadam 13 koni
-Należę do Clown Hunters Legion
-Poznałam wiele fajnych osóbek ^^
-Przeszłam wszystkie eventy w SSO B) 

A wy ile już gracie w SSO? Który macie lvl, ile koni? Piszcie swoje historie z chęcią poczytam! 
Apropos mojej historii z SSO, niedługo pojawi się nowa zakładka na blogu, właśnie z nią!

Paa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz