piątek, 17 lutego 2017

Wyścig Walentynkowy i kontynuacja questów u Donalda.

Heja! Wiem, post dość spóźniony, ale wczoraj nie miałam czasu go dodać. Jak po tytule możecie się domyślić dziś przyszedł czas na dalsza pomoc Donaldowi! Po zabraknięciu żółtego barwnika Donald decyduję się na czerwony. W tym celu musimy udać się do Barneya i kłusem przejechać drogę z barwnikiem by dostarczyć go Donaldowi. Następnie udajemy się do kowala po specjalne kamienie "oczy", a on wysyła nas na plażę, byśmy pozbierali bursztyny.  Gdy już to zrobimy jedziemy odebrać paczkę dla kowala i zostawiamy ją przy jego pracowni. Gdy wracamy do Donalda każe on nam rozdać zamówienia osobom. Na końcu dowiadujemy się po co były Donaldowi "oczy". Chciał nam on uszyć misia, któremu dostajemy w nagrodę za całą pracę! ^^

Dzisiaj przestałam być Forever Alone i znalazłam osoby do wyścigu! Była to Ela i parę randomowych osóbek. Pozdrawiam i dziękuje za wyścig! Wyścig jest bardzo ładnie urządzony. Zamiast tradycyjnych punktów kontrolnych mamy serduszka, wokół balony, ptaszki i małe belki do przeskoczenia. Gdy skończymy wyścig dostajemy serduszko przyjaźni, a gdy zbierzemy 3 będziemy mogli wymienić je na prezent. :) Mi się bardzo podoba i mam nadzieję,że ta nowość za rok też będzie dostępna! 

Pozdrawiam Willow! :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz