środa, 22 lutego 2017

Aktualizacja 22.02- Chodzony Targ Powraca!

Hej! W dzisiejszej aktualizacji ciąg dalszy powrotów! Pamiętacie Targ Chodzony z sierpnia/września? Tak? :D Właśnie dziś powrócił on do Jorvik z nowymi rzeczami!
Targ znajduję się w Srebrnej Polanie na miejscu Targu Koni.  Oprócz rzeczy z zeszłego roku możemy zobaczyć odnowiony wygląd sklepów oraz... uzdy westernowe! Cieszę się z tego niezmiernie bo fajnie one wyglądają! Ceny są myślę całkiem spoko, chociaż ze statami mogło być lepiej. Ja sama zdecydowałam się na białą uzdę westernową. :)


Na dodatek oczywiście czeka nas kolejna porcja zadań walentynkowych. Są one u Derka w Srebrnej Polanie. Questy polegają na tym,że musimy pomóc Derkowi pozbierać listy z Miasteczka SP, a następnie dostarczyć je do osób takich jak : Pani Holdworsth, Baronowa i Marley. Gdy wracamy czeka nas miła niespodzianka! Prezent od tajemniczego wielbiciela- Kwiatki, które możemy włożyć do troby. :) Tu na dzisiejszy dzień zadania się kończą.

Gdy skończymy questy u Derka ( skończymy wszystkie, nie do czasówy) będziemy mogli poszukać zaginionych listów w takich miejscach jak:
*Zamek Srebrnej Polany
*Opactwo Doyla
*Południowa Plaża Moorland
*Wioska Zachodniego Przylądka
*Farma Złotej Ostrogi
*Akry Południowego Morza w DZW
*Wioska Valedale
*Fort Pinta
*Wzgórze Nilmera.

Zadania te jak i Targ chodzony oraz zadania z zeszłego tygodnia będą dostępne jeszcze tylko przez ten tydzień.
Co jeszcze?
Nowa rzecz w sklepie dla LT, ale,że ja LT nie mam to wam jej nie pokaże. ;p Edit: Ela mi coś szepcze,że to owijki ;) 
No oraz myślę,że najważniejsze. Właśnie dziś w środę 22 lutego 2017 roku, po połowie roku SSO dodało na Targ Stare Modele koni Fryzyjskich tak długo wyczekiwane przez graczy! :D Kosztują 790 SC, a sportowe 690. ;) Skusicie się? :D A jeszcze apropos targu, od dziś Targ będzie co tydzień zmieniał konie na Targu, tak jakby każda lokalizacja będzie miała inny zestaw koni. :) 
To na tyle! Jakie wasze opinie o aktu? :3 
Jeśli mam być szczera to bardziej spodziewałam się fabuły, no ale ona też już niedługo! A skąd to wiem? Bo Pani Ola na fcb na fanpage'u pisała , że prace skupiają się teraz głównie nad fabułą! Cieszycie się? :D 

Filmik już dodaje się na kanał. 
To na tyle, cześć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz