środa, 12 kwietnia 2017

Aktualizacja 12.04.2017- Wielkanoc przybyła do Jorvik!

Hej!
Witam was w tę piękną (deszczową) środę! Dzisiaj jak wiadomo aktualizacja w naszej kochanej pikselowej gierce! Jak większość się domyślała, z powodu zbliżających się Świąt Star Stable postanowiło dodać dziś event Wielkanocny.
Jako pierwsze jest wiadomo szukanie pisanek! Zaczynamy zadania u Felixa, który każe nam poszukać jajka. Gdy je już znajdziemy otrzymujemy nagrodę. Od teraz możemy szukać pisanek u takich osób jak:
1. Harold w Srebrnej Polanie,
2.Barney na Polach Srebrnej Polany,
3.Landon na Polach Srebrnej Polany,
4.Pani Holdsworth w Moorland,
5.Ochroniarz w Forcie Pinta,
6.Carney w Winnicy,
7.Felicity w Jodłowym Gaju,
8.Avalon w Valedale,
9.Jasper w Dolinie Złotych Wzgórz,
10. Klaus w wiosce Zachodniego Przylądka,
11.Ewa w Stajni Złotych Liści,
12.Iris na Placu Aideen,
13.Leonardo w Upadku Gubernatora.
Poszukiwanie będzie dostępne tylko przez ten tydzień!!

Aby wziąć w nim udział musisz być Star Rider i mieć odblokowaną Srebrną Polanę.

Kolejną rzeczą jest polowanie na Złote Pisanki! :D
Za pisanki możemy otrzymać specjalne nagrody. Za każdym razem gdy pojawimy się blisko pisanki ukarze nam się informacja. Do znalezienia jest 15 pisanek. Podejmujecie wyzwanie? :D
*zdj nie moje*
Oczywiście dostępne są też jak co roku Wielkanocne sklepy, w których możemy zakupić sprzęt, ubrania i maski.
 Jak na razie to tyle o Wielkanocy.
Ale czy coś jeszcze? Tak!
Pamiętacie jak 2 tyg temu dawałam wam pewną zajawkę? Był na niej pewien kot. Tak jak mówiłam, miał prawdopodobnie trafić do nas za 2 tygodnie. I tak się właśnie stało! Dziś u Freji zawitał nowy kot, za 79 SC dostępny tylko przez okres Świąt Wielkanocnych. Skusicie się? Ja tak ! :D
Nowe źrebaki w aplikacji!
To jeszcze nie koniec! Wczoraj dawałam wam dwie zajawki. Jedna tyczyła się fabuły, a druga nowych maści haflingerów, które ukazały się dziś w Aplikacji Horses! Konie te musimy trenować przez 10 dni, by następnie przenieść je do Star Stable za koszt 810 SC.
Targ Koni
Jest zajęty poszukiwaniem jajek i Wielkanocą, dlatego otworzy się za tydzień na Arenie Stajni Jorvik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeżeli chodzi o aktualizację to to na tyle. Jak wam się podobała? Jak dla mnie jest całkiem spox, choć jednak jak większość graczy spodziewałam się fabuły po wczorajszej zajawce. Ale cóż, lepiej późno niż wcale, nie narzekam! :D Jak wam się podoba Event? Lubicie Wielkanoc w SSO? Piszcie! Ja bardzo, jednak jak przy każdym evencie, brakuje mi tu jakieś zmienności. Robiłam ten event rok temu i czuję,że wszystko było takie same jak dziś. ;/
A i mam dla was jeszcze jedną informację. Mianowicie przez Okres Świąt ( Od czwartku do Wtorku) nie będzie postów na blogu. Dlaczego? Bo chciałabym ten czas spędzić z rodziną, a nie pykając w koniki. ( To samo tyczy się kanału, potem będzie filmik o tym). Mam nadzieję,że ta krótka przerwa dobrze mi zrobi i zobaczę się z Wami wypoczęta z wieloma pomysłami na posty. 
W takim razie Życzę Wam z całego serducha Wesołych Świąt, Fajnych Prezentów od Królika, smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa!
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz