wtorek, 25 kwietnia 2017

Czy warto kupić Lifetime w Star Stable?

Witam was bardzo serdecznie! 
W dzisiejszym poście chciałam odpowiedzieć na dość często zadawane przez graczy pytanie. Mianowicie: Czy warto kupować Lifetime? Ja osobiście LT nie posiadam, jednak myślę,że mogę wypowiedzieć się na ten temat.
Zacznijmy więc!
Czym jest Lifetime?
Lifetime jest członkostwem Star Rider w grze Star Stable. Nie nabywamy go na miesiąc, czy dwa, tylko tak jak nazwa wskazuje jest to Star Rider na zawsze. Na zawsze, czyli teorytycznie do końca gry. Możemy go nabyć za 129,99 zł.
Prześledźmy więc wady i zalety tego członkostwa.
Zalety
Myślę,że LT zalet ma wiele, jednak postaram się omówić te najważniejsze.
-Przy zakupie Lifetime dostajemy 1200 SC, a przy specjalnych okazjach od 4000, a nawet 10000. ( Było tak bodajże w Boże Narodzenie 2015). Za taką ilość SC możemy kupić konie, ciuchy, stajenną czy też nowe boksy w naszej stajni. To zdecydowanie na plus. 
-Nie zamartwiamy się,że niedługo trzeba będzie kupić kolejnego Star Ridera, by obczaić nową aktualizację czy też wejść na spotkanie klubowe,
-Gdy zrobimy sobie przerwę od gry, nie zamartwiamy się,że skończył nam się Star Rider, 
-Podczas dłuższej nieobecności w grze uzbieramy dużo SC, które możemy wykorzystać na rzeczy wymienione wyżej,
-Mamy cały czas dostęp do nowych zadań, terenów czy aktualizacji,
-Co miesiąc czeka na nas nowa rzecz w sklepie dla Lifetime,
-Dostajemy kody, dla siebie czy też dla naszego przyjaciela.
Oczywiście wymieniać można dalej, jednak tak jak każda rzecz Lifetime ma też swoje wady, do których w końcu musimy przejść.
Wady
-Myślę,że jedną z wad Lifetime jest jego cena, chociaż patrząc na wcześniejsze ceny, kiedy to LT kosztowało 300 zł, 130 nie jest jeszcze tak dużą kwotą,
-Trudno uzyskać zgodę rodziców na jego zakup,
-Gdy SSO  ci  się znudzi pieniądze przepadają.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak widać zalety przeważają. Ale jeszcze jedna rzecz! Mianowicie jak ten Lifetime kupić, gdy rodzice pieniędzy nam na niego nie dadzą, lub nie kupią. Już tłumaczę!


Prostym sposobem na zakupienie Lifetime jest uzbieranie samemu danej kwoty pieniędzy bez wiedzy rodziców, a potem zakupić Lifetime przez Paysafecard. Sposób prosty i naprawdę wygodny i to nie tylko do Lifetime! Paysafecard'em możemy kupić też Star Coins lub Star Rider. 
Jakby ktoś nie wiedział jak to zrobić, zapraszam tu:
Wielu graczy nurtuje też jeszcze jedno pytanie:


Wiele z was ma ten problem, bo myśli,że mając ten 19 czy 20 lvl, nie ma już zadań i kupienie LT było by zwykłym wyrzuceniem pieniędzy w błoto. W sumie po części się zgodzę, ale! Zadań i reputacji już nie macie to racja. Jednak zawsze macie jakieś konie do trenowania, a nawet jeśli nie to co środę są aktualizacje, które co jakiś czas, a nawet bardzo często zadania wnoszą. A co jeżeli kiedyś w aktu przykładowo znowu zagości fabuła, a wy nie będziecie mieć ani SR, ani w danym momencie środków? Mając Lifetime jesteście na bieżąco z aktualizacjami i nigdy nie martwicie się,że jakaś was ominie, bo będzie na przykład tylko tydzień. Także moim zdaniem warto kupować Lifetime na takowych levelach, chyba że macie środki na Star Rider.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję,że tym postem Wam pomogłam i odpowiedziałam na nurtujące Was pytania :)
Oczywiście nie bierzcie  tego w taki sposób, że Wam rozkazuje, absolutnie nie! Jeżeli nie chcecie kupować Lifetime to nikt Wam tego przecież nie zabroni, to w końcu wasze życie, wasze pieniądze. 
Ten post powstał, by pomóc osobom, które nad kupnem LT się zastanawiają. :D 
A więc to na tyle, do zobaczenia!


24 komentarze:

  1. Jestem nowa w sso i chciałam się dowiedzieć czy są jakieś przeceny odnośnie cen? Mama mówi że za drogo a słyszalam ze kiedyś w (chyba) urodziny sso był tańszy lifetime

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to czasem są jakieś przeceny, najczęściej podczas takich eventów jak Urodziny SSO, Boże Narodzenie itd. Najbliższe przeceny powinny być gdzieś w październiku, więc wtedy zaglądaj na stronę SSO.

      Usuń
    2. Ostatnio SSO zrobiło przecenę na 100zł za LT.Myślę, że jak SSO zrobi taką przecenę na święta to sobię go zakupie.Mam 17lvl i myślę, że i yak warto kupic LT, ponieważ SSO ciągnie dalej swą fabułę gry. Przyczym poziomów zdobyć można więcej. Rada dla Ciebie: Poproś mamy o SR LT na święta. Wutłumaz mamie na czym on polega(znajdzoesz info w necie i na stronie sso). Ale uważaj. Nie zamęczaj mamy pytaniami bo się wkurzy i ci go woglę nie kupi.

      Usuń
    3. Kiedyś była przecena (chyba) kosztował 94,94 zł ja zbieram piedziądze na tableta i na LT mam już 304zł i 89gr

      Usuń
    4. na urodziny. tak to kiedyś było po 300 zł, bo sso nie mogło się rozwijać bez pieniędzy

      Usuń
    5. co miesiąc są przeceny

      Usuń
  2. Jestem nowa w sso i chciałam się dowiedzieć czy są jakieś przeceny odnośnie cen? Mama mówi że za drogo a słyszalam ze kiedyś w (chyba) urodziny sso był tańszy lifetime

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję <3
    Mama to przeczytała i się zgodziła na kupno

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam przecenę sr LF za 89.99 to było chyba w urodziny sso

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam LT i polecam chodziaż mam 21 lvl i tak są różne zadania. Można kupować nowe konie i je trenować. Zawsze można coś robić w sso a szczególnie wtedy kiedy się ma sr

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś mi odpowie?
    To pytanie mnie długo dręczy.
    Czy jeśli kupię SR np. na 3
    miesiące będę miała dostęp do darmowego sklepu w Moorland?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, darmowy sklep w Moorland jest tylko dla użytkowników posiadających lifetime. ;)

      Usuń
  7. Dzięki tobie będe miała LT! wielkie dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi pomogłaś dzieki kupuje (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Mam jeszcze informację dla nowych graczy! Jeśli jesteście pewni że będziecie grać w sso, zakupcie LT oczywiście za zgodą! Obliczylam cene dokupywania SR w moim przypadku na miesiac i co trzy miesiące i wyszło o drozej wiele niz cena LT! Polecam go zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak wiem data ale czym różni się life time od star ridera? I da się kupić jakieś inne rzeczy na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
  11. LifeTime to Star Rider na zawsze.I z tego co wiem(a mam 20 lvl)nie da się kupić innych rzeczy na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, chciałam się spytać czy w przypadku star rider lifetime wszystkie lub większość dotychczas zablokowanych miejsc będzie odblokowane?

    OdpowiedzUsuń
  13. Za dwa lata liceum co bardziej się opłaca LT czy sr na 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej 3 miesiące bo będziesz raczej musiała się zająć nauka

      Usuń
  14. Teraz jest 90.99 kosztuje na zawsze, kupilam nie żałuję. Pozdrawiam Nicolett Doveglass.

    OdpowiedzUsuń