wtorek, 11 kwietnia 2017

Nowy przyjaciel i pewien tajemniczy teaser...

Siemson!
Witam was w to wtorkowe popołudnie. Dzisiaj nareszcie udało mi się uzbierać hajs, pójść po PSC i zakupić nowego konia! Jak się pewnie domyślacie jest to Haflinger. Postanowiłam,że wybiorę tego troszkę ciemniejszego bez strzałki na pyszczku. :) Bardzo mi się on podobał od samego początku i wydaję mi się,że on jest najbardziej dopracowany ze wszystkich. Postanowiłam nazwać ją SouthPearl co oznacza Południowa Perła. Czemu tak? Hmm, Haflingery mają bardzo ciepłe kolory, które przypominają mi takie jakby lato, słońce itp. A,że na południu zazwyczaj jest ciepło i w samo południe słońce jest najbliżej postanowiłam nazwać go właśnie tak. Jak się domyślacie tą "Perłą" jest słońce, czyli po mojemu to tak jakby po prostu słońce. :) XD
Jej aka to Pearl. :)

Ale to nie wszystko! Dzisiaj SSO opublikowało dwie zajawki. Jedna tyczy się tego,że niedługo w apce Horses pojawią się Haflingery. 
A druga myślę,że bardziej was zaciekawi. W sumie to filmik, nie zajawka. Widzimy na nim 3 jeźdźców dusz, ale nadal brak tam Anne. I  napis " This April..." , który w naszym języku oznacza po prostu " W kwietniu.." bądź " Tego kwietnia..". Hmm może fabuła? A może to nowy wygląd jeźdźców dusz? Dowiemy się wkrótce!
ZAJAWKA!
A tymczasem ja się już żegnam, Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz