niedziela, 21 maja 2017

Gdzie są posty, gdzie są posty?

Hejka!
Post ten będzie typowo informacyjny, więc może być od trochę nudny i odbiegający od SSO, jednak muszę go napisać.
Zaczynajmy więc!
Jak pewnie zauważyliście od jakiś ok. 2 tygodni na blogu (jak też na kanale) pojawiają się tylko i wyłącznie posty o Aktualizacjach. Pewnie jesteście również ciekawi czym jest to spowodowane.
Zatem już Wam tłumaczę. 
Jak dobrze wiecie Maj jest dość trudnym okresem w życiu każdego ucznia. Same sprawdziany, poprawki, masa zadań domowych, prezentacji. Wszystko to robimy, by tylko mieć lepsze oceny i dostać się do następnej klasy/szkoły. Niestety ja też mam teraz właśnie taki okres. W tamtym tygodniu miałam chyba z 2 sprawdziany + badanie wyników z matmy i polaka. Ten tydzień wcale nie jest lepszy. Mam zapowiedziane już 2 sprawdziany i jedną kartkówkę, co może się jeszcze zmienić o 180 stopni. Podsumowując po prostu nie mam czasu nawet na tę godzinkę wejść na SSO, a co dopiero myśleć nad postem,planować go, pisać, poprawiać. No dobrze, ale pewnie zapytacie się "To jakim cudem masz czas na napisanie posta w środę, a w inne dni nie?" W sumie to tak naprawdę nie mam czasu. Czasami w środę ledwo co wchodzę na SSO. Ale robię to dla Was. Chcę Wam pomóc w obczajeniu aktualizacji, zadaniach, znalezieniu nowych koni, terenów.  Zawsze piszę te posty na szybko, ale staram się dla Was. Poświęcam te chwilkę czasu. Gdybym chciała mogłabym w ogóle w środy nie pisać, nie siedzieć godzinami nad montowaniem czy też innymi rzeczami z tym związanymi. Ale znajduję te chwilę czasu dla Was i tak jak mówiłam chcę w ten sposób Wam pomóc. Dobrze, trochę odbiegłam od tematu. 
No, a więc to wszystko wiąże się z tym,że prawdopodobnie do 14 czerwca ( nie idę ostatni tydzień, więc mam wcześniej wakacje) na bloga będę wstawiała posty tylko i wyłącznie z aktualizacji. Czasem może być tak,że w środę nie znajdę czasu, więc wtedy post pojawi się w weekend. Zatem do wakacji nie spodziewajcie się większej aktywności na blogu. Obiecuję,że postaram poprawić się w wakacje. 
A jeżeli macie jakieś pytania to ewentualnie piszcie na skrzynkę na SSO. (Regina Archlock)
Tymczasem Miłej Niedzieli!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz