środa, 17 maja 2017

Konkurs od Star Stable!- Spirit, Spirit!

Heloł!
To już drugi post w tym dniu, woah XD Fakt faktem nie mam na jutro wiele do nauki (wcale nie mam badania wyników, WCALE) więc znalazłam czas na napisanie tego posta. 
Jak widzicie po tytule , tematem dzisiejszego posta będzie Konkurs!
Konkurs ten oczywiście tyczy się serii "Spirit Riding Free." 

Co trzeba zrobić?
Wystarczy zrobić art, screen, zdjęcie lub filmik, na których pokażemy jak bardzo jesteśmy podekscytowani nowym serialem. Żeby SSO zauważyło naszą pracę musimy wstawić ją na instargrama z hasztagiem "ShowYourSpirit" lub "SpiritRidingFree". Jeżeli praca nie będzie miała hasztagu nie zostanie przyjęta. Warto jest też wiedzieć,że trzeba ustawić nasz profil na publiczny. Inaczej SSO nie zauważy artu/screenu/filmiku.

Jakie są nagrody?
Oczywiście jak to zawsze wygrywa robota tylko jednego uczestnika. Główną nagrodę jest LifeTime.
!!!! Gracze z LT dostają 1200 SC!!!!

Do kiedy mam czas?
Czas wysyłania kończy się 24 maja, czyli w środę w przyszłym tygodniu.

To co? Bierzecie udział w konkursie? Ja prawdopodobnie tak! :D
Jeżeli wy też, to życzę Wam powodzenia! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz