niedziela, 28 maja 2017

Witajcie, Witajcie!

Heeej!
W zawirowaniu niedzielnych obowiązków znalazłam chwilkę czasu, by napisać kolejnego posta informacyjnego. Jednak dziś nie będzie on taki smutny jak ten sprzed tygodnia, o nie! 
W tym właśnie poście chciałam Was poinformować,że ogromny "rozpierdziel" w szkole powoli mija. Zostało mi jeszcze tylko kilka, niewiele drobnych poprawek i z 2-3 sprawdziany. Od następnego tygodnia będzie już totalny luz w szkole. No.. chyba każdy wie co to oznacza! 
WRACAM! :D
A to oznacza też,że ilość postów będzie większa, nie będą to posty tylko i wyłącznie z aktu, ale też posty dyskusyjne oraz inne. :) 
To samo oczywiście tyczy się kanału, który powoli, powolutku będzie wracał do żywych. Scenariusz do Strażnika Północy już się piszę, więc niedługo możecie spodziewać się odcineczka :)). 
Mam nadzieję,że się cieszycie! ^^
P.S. Wiem,że post jest bez ładu i składu, ale pisze trochę na szybko. Mam nadzieję,że to nie przeszkadza. 
Do zobaczenia! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz