poniedziałek, 15 maja 2017

Przygarniam Ducha!

Hej!
Dziś do mojej stajni trafił Spirit! :D Już wczoraj nabiłam reputację, a dziś zakupiłam SC i podarowałam mu jabłko! Mustang był w miejscu, w którym ostatnio go znalazłam i robiłam questy. Miałam nad nim ikonkę wymiany. Wystarczyło na niego kliknąć, a następnie nacisnąć "Tak". Przy okazji użyłam małego buga, by mój koń miał angielską wersję imienia :D ( Wystarczy zmienić język na angielski). Koń prezentuje się wspaniale. Zgodnie z opisem, który był na stronie nie możemy zmieniać mu grzywy ani zakładać sprzętu. Jest on szybkości zwykłego konia, ale bez sprzętu. Animacje ma jak zwykły Mustang, jednak pod spacją zamiast wierzgania ma on specjalną animację wysokiego dębowania, która prezentuje się przecudnie. 💜
Reputację wbiłam naprawdę szybko, bo tylko w 4 dni. Za każdego questa dostajemy 250 pkt, czyli spokojnie w parę dni ją nabijemy. 
Za repkę dostałam też od Tori kapelusz dla konia, bluzki, rozetę i buty.
A wy macie już Spirita? Ile macie repki? :D 
Piszcie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz