czwartek, 17 sierpnia 2017

Aktualizacja 16.08- Dni Otwarte w Stajni Jorvik!

Hej, Hej! 
Jak tam mija wam to czwartkowe popołudnie? Mi całkiem spoko, znalazłam czas na napisanie posta, więc pisze! Swoją drogą post jest dzisiaj (filmik też będzie, ale później), ponieważ wczoraj były takie lagi na serwerze, że kompletnie nie dało się grać. Co chwilę wywalało, a gdy próbowałam się zalogować to wyskakiwał napis "Nie można połączyć się z serwerem gry." 
Dziś sytuacja trochę się uspokoiła, więc mogłam w spokoju dokończyć questy i zrobić zdjęcia!
Zatem zaczynajmy!
Dni Otwarte w Stajni Jorvik
Aby móc robić te zadania trzeba:
*Być Star Rider
*Ukończyć questy w których pomagamy karmić świnie i doić krowy.

Dni Otwarte będą w grze do 30 sierpnia.

Już połowa sierpnia, więc czas otworzyć coroczne Dni Otwarte w Stajni Jorvik! Nie są one jeszcze do końca gotowe, więc Johanna prosi nas o pomoc w ich przygotowaniu. Bez dłuższego namysłu zgadzamy się. Na sam początek rozwieszamy balony po całej Stajni. Gdy większość dekoracji jest już gotowa przychodzi czas na coroczną jazdę próbną dla nowicjuszy. Zanim wyjedziemy musimy wybrać konie, oporządzić je, a następnie osiodłać. Ale chwila...gdzie zniknął sprzęt? Johanna zostawiła go gdzieś, ale niestety nie pamięta gdzie, więc wyruszamy na jego poszukiwania. Ilość siodeł niestety nie jest duża, ale na razie wystarczy. Niedługo powinny dojść nowe siodła które Stein zostawił u rymarza. Czas więc osiodłać konie dla grupy początkującej! Podczas gdy początkujący szykują się do jazdy my ustawiamy znaki do specjalnego wyścigu z okazji Dni Otwartych. Po ich ustawieniu wyścig jest już gotowy i każdy może z niego korzystać! Reszta siodeł powinna wrócić już od rymarza, ale nadal ich nie ma. W tej sytuacji udajemy się do Steina, by dowiedzieć się o co chodzi. Okazuje się, że zgubił on je podczas drogi powrotnej od rymarza. W tajemnicy przed Johanną udajemy się na ich poszukiwania. Następnie, również w tajemnicy szukamy mydła do siodeł i je myjemy, po czym wracamy do stajennej jakby nigdy nic. Nagle dostajemy od niej propozycję poprowadzenia grupy nowicjuszy. Jesteśmy trochę niechętne, ponieważ uważamy, że nie nadajemy się na pozycję Instruktorki, ale potem przyjmujemy wyzwanie. Wyruszamy z grupą powoli, w kierunku Jarlaheim. Po pokazaniu im miastu szybszym tempem wracamy do Stajni Jorvik. Na ostatnim odcinku każdy wybiera dowolną prędkość. Przygotowania prawie skończone. Johanna opowiada nam teraz, że co roku gości gubią jakieś rzeczy na Dniach Otwartych, więc idziemy zrobić przegląd czy i tym razem coś zostało zgubione. Okazuje się, że tak. Znajdujemy 3 zguby, a stajenna mówi, że potem odda je ich właścicielom. Ostatnią rzeczą jaką musimy zrobić jest cyknięcie paru zdjęć na stronę Stajni. Gdy to zrobimy możemy jako pierwsi spróbować sił w kolejnym, tym razem elitarnym wyścigu z okazji Dni Otwartych! Następnie dziewczyna dziękuje nam za pomoc oraz daje nam ładną koszulką. Przekierowuje nas również do swojej koleżanki Jannicy, o której za chwilę.













Nowy wyścig!
Zaraz po skończeniu zadań u Johanny możemy skierować się do jej przyjaciółki- Jannicy. Ma nam ona do zaoferowania specjalny nowy parkur z okazji Dni Otwartych. Przeszkody są różne, a ich układ podobny do tych na ujeżdżalni. Na początku oraz w połowie wyścigu czekają na nas specjalne petardy. Według mnie wyścig jest bardzo fajny i ładny. Parkurów w SSO jest niewiele, a jako iż bardzo je lubię to od razu ten wyścig mi się spodobał. Szkoda, że będzie tylko do 30 sierpnia. Mam nadzieję, że za rok wróci!



Targ Koni
Przygotowuje się na otwarcie w Forcie Pinta.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No, więc to na tyle. Jak podobają Wam się zadania? Ja robiłam je już rok temu, więc nic nadzwyczajnego w nich nie widzę, jednak bardzo bardzo podoba mi się nowy parkur, jak mówiłam bardzo lubię skoki w Star Stable. Szczerze, to myślałam, że dodadzą nowe maści hanowerów, a tu taka niespodzianka xD One prawdopodobnie będą za tydzień.
Ja się już żegnam, cześć! <3

1 komentarz: