wtorek, 1 sierpnia 2017

Hanowery- Zajawka

Hej, cześć! 
Na początku z góry chce Was przeprosić za nieaktywność na blogu. Było to spowodowane wyjazdami i tym, że spędzałam czas na dworze, rzadko zaglądając na kompa, a jak już to wieczorem XDD. Dzisiaj jest taki upał, że nie idzie wyjść z domu, więc znalazłam czas by napisać dla was posta. Dziś przychodzę do was z zajawką! W sobotę na kanale Star Stable pojawiła się zajawka...Hanowerów! Jestem ogromnie podekscytowana, bo moim zdaniem konie te wyszły im cudownie. Podoba mi się w nich odstająca grzywa i ogólny wygląd. Jedyne co jak na razie mi się nie podoba to animacje wzięte od anglików i lipicanów. Coś ostatnio nie kombinują z nimi, a szkoda. Na filmiku widzimy dwie maści-Siwka i kasztanka. Ciekawa jestem czy trzecia maść będzie standardowo kara czy może bardziej z tym pokombinują. Hanowery dołączą do Star Stable'owej rodzinki już jutro czyli 2 sierpnia! Co wy o nich sądzicie? Podobają Wam się?








1 komentarz:

  1. Hej! Zostałaś nominowana przeze mnie do Random Picture Challenge! Szczegóły: http://starstableonlinegabrielle.blogspot.co.uk/2017/08/random-picture-challenge.html

    OdpowiedzUsuń