czwartek, 10 sierpnia 2017

Aktualizacja 9.08.2017- Legendarna Pandoria!

Hej, witam wszystkich jeźdźców duszy! Czy jesteście gotowi na kolejną przygodę? Bierzcie konia Startowego i ruszajcie w drogę!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po przywitaniu większość pewnie już się domyśla co zostało dodane we wczorajszej Aktualizacji. Tak, tak, chodzi mi o fabułę! 
Wyprawa do Pandorii
Aby zrobić te zadania trzeba:
*Wziąć Startowca
*Przyprowadzić Justina do Sekretnego Kamiennego Kręgu
**CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZAWIERA SPOILERY!!!**
Wreszcie nadszedł czas na uratowanie ostatniego Jeźdźca Duszy- Anny. Jest ona ukryta głęboko w Pandorii czyli w innym wymiarze. Do Pandorii jest tylko jedna droga- specjalny portal, jednak nie jest on tak łatwo dostępny. Aby go otworzyć trzeba znaleźć specjalny zwornik, który znajduję się w Skarbcu Kamieniarza w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Chwila...przecież Dolina Wiecznej Zimy jest daleko, na drugim końcu Jorvik. Nie ma czasu, by jechać tak daleko. Na szczęście możemy się tam dostać dzięki kolejnemu portalowi! Do niego również potrzebujemy zwornika, jednak nie jest on ukryty aż tak daleko. Na przechowaniu trzyma go Avalon, druid z pobliskiej wioski. Udajemy się szybko do niego, a po krótkim poszukiwaniu wracamy z zwornikiem do kręgu. Aby otworzyć portal wystarczy umieścić zwornik w filarze. Do Doliny nie udajemy się sami, Fripp przydziela nam towarzyszkę- Lindę, która może przydać się w kolejnych zadaniach. Wchodzimy do portalu, a następnie musimy przejść przez przecudowny korytarz z pięknym nocnym niebem, zorzą oraz różowymi gejzerami. Na końcu korytarza znajduje się kolejny portal tym razem już do Doliny Ukrytych Dinozaurów. Gdy jesteśmy na miejscu Linda zaczyna wyczuwać dziwną magię. Czy to ze Skarbca? Postanawiamy pojechać w jej kierunku. Magia pochodzi z Doliny Zamarzniętej Mgły. No tak! Już wiadomo czemu Fripp wysłał Lindę. Ma ona moc iluzji! Wystarczyło trochę Magii aby przejście się ukazało. To właśnie tutaj znajduje się Skarbiec Kamieniarza. Nagle Linda zaczęła wyczuwać obecność innej osoby. Wygląda na to, że nie jesteśmy tu same.
Chwilę później przed naszymi oczami ujawnia się duch. Jest to Magnus Stainer. Nie ufa nam na początku, dlatego każe znaleźć specjalne puzzle, a następnie ułożyć z nich pieczęć Jona Jarla. Wygląda na to, że nam zaufał. Jesteśmy godne tego zwornika, więc możemy go wziąć. Klucz wzięty? Czas wrócić portalem do Kamiennego Kręgu. Coś jednak nam podpowiada, że jeszcze kiedyś zobaczymy Magnusa. Wreszcie przyszedł ten czas. Czas na zobaczenie Pandorii. Fripp każe właśnie nam tam pojechać wraz z naszym Startowcem, ponieważ żaden inny koń długo tam nie przeżyje. Po raz kolejny musimy przebyć piękny korytarz, jednak różni się on troszkę od poprzedniego. Latają tu Strażnicy Cienia, więc musimy na nich uważać. Nareszcie jest- portal, który zaprowadzi nas prosto do krainy Pandorii...
Po przejściu przez niego znajdujemy się w cudownej różowej krainie, pełnej różnych dziwactw. Kto by pomyślał, że Pandoria może być taka piękna, mimo iż niesie tyle zła.. Teraz musimy podążać dalej, w głąb Pandorii by znaleźć Annę. Na drodze możemy spotkać wiele dziwactw. Od grzybów wielkości drzew, z których lecą zarodniki po strażników Cienia, fioletową lawę i piękną jaskinię. Omijając strażników zauważamy pewien kryształ. Chwila...czy ktoś w nim jest? Ach, tak! To przecież Anna! Siły zła zrobiły jej pranie mózgu. Uważa ona, że Garnoka nie da się powstrzymać i przyszliśmy tu bez potrzeby. Już mamy wymyślić jak ją uwolnić, aż tu nagle...pojawia się Darko! Swoją magiczną mocą sprowadza on Garnoka, który uniemożliwia nam uratowaniem Jeźdźca Duszy. Nie ma czasu, trzeba uciekać. W tym miejscu Star Stable wzbogaciło ucieczkę o wyścig. Musimy uważać na macki Garnoka, strażników Cienia oraz kujące "rośliny". Gdy dotrzemy do magicznego korytarza nadal nie jesteśmy bezpieczni. Tutaj mamy kolejny wyścig, w którym musimy uważać na potwora z mackami. Po długiej ucieczce nareszcie znajdujemy się w Sekretnym Kamiennym Kręgu. Nie wyszliśmy jednak z portalu sami...Darko z Garnokiem podążyli za nami. Niestety nie udało się wcześniej zamknąć portalu. Mężczyzna unieruchamia nas oraz Jeźdźców Duszy. Już ma porwać nas, gdy nagle...Fripp chce mu w tym przeszkodzić! Mówi, że wolałby zniszczyć kamień niż pozwolić na zabranie nas. Wiewiórka używa całej swojej magii, by zniszczyć klucz do magicznego wejścia jednocześnie odsyłając Darko i Garnoka do Pandorii. Niestety przez zużycie całej swojej magii Fripp traci przytomność. Co teraz? Jedyny klucz do Pandorii został zniszczony, Anne nadal tam jest. Czy to koniec? Jak możemy ją uratować? Przez omdleniem Fripp zdążył powiedzieć tylko "Evergray". W celu uzyskania informacji udajemy się do Avalona. Mówi, że Evergray to druid, który został wygnany w mroźne miejsce na północy gdzie tylko wiedźmy ważą się zapuszczać. Na początku wpadamy na pomysł pojechania tam. Driud mówi, że to niebezpieczne dlatego postanawia anulować jego karę. Trochę jednak może potrwać zanim się o tym dowie...
Ciąg Dalszy Nastąpi...






















Druidzki Sklep
Druidzki Sklep, który był dostępny podczas ostatnich zadań z fabuły właśnie powrócił! Skorzystaj z okazji i jedź pod domek Elizabeth, by zakupić unikatowy sprzęt! Po raz kolejny sklepik ten będzie dostępny przez tydzień. W tym tygodniu do sklepu został dodany nowy brązowy zestaw.

Targ Koni
Czeka na ciebie na Arenie Stajni Jorvik!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak podobała Wam się fabuła? Według mnie była super, fajnie że wreszcie ruszyli trochę wątek z Anną. Jestem ogromnie ciekawa jak cała historia potoczy się dalej. Jest tyle pytań na które nie znamy odpowiedzi.. A wy jesteście ciekawi kontynuacji? Podobała Wam się Pandoria? Mi ogromnie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam dotrzemy.
Tymczasem, do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz