wtorek, 29 sierpnia 2017

Jak powinno wyglądać ujeżdżenie w SSO?- Moje pomysły

Cześć!
 Wiem, wiem trochę mnie tu nie było. Spowodowane to jest tym, że spędzam ostatnie dni wakacji najlepiej jak mogę, czyli na wypadach z koleżankami, ogólnie siedzę dużo na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że rozumiecie i nie jesteście bardzo źli. Przejdźmy jednak do tematu posta! Nie, nie dodali ujeżdżenia w SSO. Ale...jakby wyglądało jakby je dodali? W odpowiedzi przychodzę ja wraz z moim pomysłem! 
Zacznijmy od tego czym w ogóle jest ujeżdżenie.
Ujeżdżenie- Olimpijska konkurencja jeździectwa. W nowoczesnym ujeżdżeniu jeździec i koń wykonują serię określonych ruchów zwanych figurami na czworokątnej arenie zwanej czworobokiem. (źródło: wikipedia)
Gra posiada już ujeżdżalnię, więc dlaczego by jej nie wykorzystać?

Przejdźmy do pierwszej rzeczy, czyli jak ja wyobrażam sobie ujeżdżenie w Star Stable. Widzę te dyscyplinę jako swojego rodzaju wyścig na ujeżdżalni. Na górze bądź dole ekranu mielibyśmy napisany chód, którym musielibyśmy się w danej chwili poruszać. Strzałki lub jak kto woli punkty kontrolne pokazywałyby nam w którą stronę mamy teraz się skierować. No dobrze, a co z figurami? Tutaj również na dole lub górze ekranu (zależy gdzie byłby chód) pokazywałby się napis "Wolta", "Lewada" itp. Gdy nie wykonamy figury w odpowiednim miejscu bądź czasie musielibyśmy powtarzać wyścig. Oczywiście w wyścigu mogłyby uczestniczyć tylko fryzy i lipicany.



Kolejną sprawą byłyby zawody w ujeżdżeniu. Działałoby to na takiej samej zasadzie jak zwykłe ujeżdżenie, ale moglibyśmy zdobywać za to medale tak jak na przykład w Stajni Marzeń. Na samym początku jakaś postać mogłaby nas do nich przygotowywać, tworząc jakieś małe układy, które byśmy przejeżdżali. Gdy dana osoba np. Red Kessler uzna, że jesteśmy gotowi zapisałaby nas na zawody. Do nich również możemy wejść tylko na fryzie bądź lipicanie. Potem przechodzilibyśmy jakiś trudniejszy układ i w zależności od miejsca moglibyśmy zdobyć puchar lub pieniądze i PD. (Wspomnę też, że zawody odbywałyby się z innymi graczami, tak jak CS)

Moim ostatnim pomysłem jest możliwość tworzenia własnych kadryli. Dana osoba mogłaby wybrać chody, figury, czas na przejechanie figury itp. Następnie gotowy kadryl można by było przejechać samemu na próbę. Gdy coś nam się nie podoba możemy to zmienić. Następnie gotowy kadryl 'udostępniałoby się' innym graczom. Gdy nasz kadryl się komuś spodoba może dać mu plusik, a jeśli nie minusik. Pod koniec tygodnia lub przed środową aktualizacją zespół SSO wybierałby wyścig, który trafiłby do gry na tydzień.


Jak na razie to na tyle moich pomysłów dotyczących tej dyscypliny. Jak tylko przyjdzie mi coś do głowy to postaram się to dopisać. A wy macie jakieś pomysły? Jak według was powinno wyglądać Ujeżdżenie w Star Stable? :D

1 komentarz:

  1. Super :)Możemy spotkać się kiedyś na sso? Pokazałabyś mi wtedy te wszystkie fiury

    OdpowiedzUsuń