środa, 9 sierpnia 2017

Random Picture Challenge

Hej, cześć!
 Na początku mam dla was krótką informację. Post z aktualizacji pojawi się dopiero jutro, ponieważ dzisiaj panuje na większości blogów zasada "No spoilers", by nie psuć innym osobom zabawy.
Teraz jednak przejdźmy do tematu tego posta. Jest to Challenge stworzony przez Savannah Darbaker, a nominowana zostałam przez Gabrielle Westgren. Z góry dziękuje za nominację! Wyzwanie polega na wylosowaniu dosłownie wszystkiego co możliwe: sprzętu, ciuchów, konia oraz miejsca do zrobienia zdjęcia.
Na samym początku wzięłam się za wylosowanie konia. Wszystkie moje rumaki wysłałam na wyspę, a następnie z zamkniętymi oczami jeździłam myszką po ich obrazkach. Padło na mojego mustanga- WestBlooda, więc właśnie jego dosiadłam!
Potem przyszedł czas na ubranie i sprzęt. W szafie w każdej zakładce mam jedną część garderoby np.1-bluzki, 2- spodnie itd, więc po kolei jeździłam po myszce tak samo jak w przypadku losowania konia. Myszka zatrzymała się najpierw na Kurtce z kodu "SSO300", a potem koleino na Niebieskich Wiosennych Spodenkach, Niebieskich Kapeluszu ze stroju CHL, świątecznych rękawiczkach i Komfortowych tenisówkach Wiosennych. Jeżeli chodzi o sprzęt to system losowania miałam taki sam. Wylosowałam: Siodło z eventu Halloweenowego, Niebieski Czaprak Osadnika, Owijki z eventu z tęczą oraz uzdę z Halloween. Sprzęt jest, ciuchy są , koń jest. Co jeszcze? Pozostało tylko wybrać miejsce! Otworzyłam mapkę i z zamkniętymi oczami zaczęłam krążyć po niej myszką. Wypadło na Winnicę, a dokładniej pola Winogronowe! Ze swoim pięknym zestawem właśnie tam się udałam, by cyknąć fotkę. Zobaczcie efekty!


Okej, teraz czas na nominację!
Nominuję:

To na tyle! Jutro popołudniu spodziewajcie się posta o Aktualizacji. Tymczasem, adios!


1 komentarz: