poniedziałek, 25 grudnia 2017

Aktualizacja 20.12-Nowe wyścigi w Mistfall!

Cześć! Dzisiaj udało mi się nabić reputację "Lubiana" u Strażników Leśnych w Mistfall i w tym całym świątecznym zgiełku znalazłam chwilę by napisać posta o aktualizacji. 

Jak już zapewne wiecie zostały dodane tylko 2 nowe wyścigi, bo po wielkich aktualizacjach takich jak Mistfall Star Stable musi trochę odsapnąć. 
Dobrze, więc zobaczmy te wyścigi!
*Aby mieć do nich dostęp trzeba ukończyć wyścig na orientację u Alonso i nabić reputację "Lubiana" u Strażników Leśnych w Mistfall.
Rozpoczynamy od tego łatwiejszego czyli tego, który wiedzie przez Wąwóz Jeżynowy. Nie zawiera od dużo zakrętów, ale za to często możemy spotkać tam różne przeszkody do przeskoczenia. Wiedzie on przez Wąwóz Jeżynowy i Jezioro Mistfall aż do Siedziby Strażników Leśnych. Może nie jest on specjalnie trudny, ale ja miałam z nim parę kłopotów! Jest on bardzo przyjemny i w miarę łatwy jak już się pozna trasę, dlatego oceniam go na 9/10.






Gdy go ukończymy zyskamy dostęp do jeszcze trudniejszego wyścigu wiodącego przez Południowy Las Mistfall. Ten faktycznie jest już o wiele trudniejszy, ma wiele ostrych zakrętów i różnego rodzaju przeszkód. Jest on dość podobny do wyścigu w Zielonej Dolinie, tego na reputację. Myślę, że dorównują sobie z trudnością, ale ten w Mistfall posiada jednak więcej ostrych zakrętów. Miałam z nim parę kłopotów, ale mimo wszystko bardzo przyjemnie mi się go jechało, a widoki były cudne, zwłaszcza że jechałam go nocą. Zespół się postarał, temu wyścigowi daje 10/10.
*Tu już mniej zdjęć, bo musiałam skupić się na jechaniu, a nie na robieniu ichXD*




ODNOWIONE ZNAKI
Ale nowe wyścigi to nie wszystko! SSO dodało jeszcze malutki szczegół, a mianowicie odnowiło wszystkie znaki przy stajniach i sklepach! Możemy zauważyć nowe obrazki, a tło ma ciemniejszy odcień brązu. Fajnie, że je odnowili, bo naprawdę nie pasowały już do gry! Podobają się wam? :D
W tej aktualizacji to by było na tyle! Przypominam tylko, że Wioska Świąteczna jest otwarta jeszcze tylko do 10 stycznia, dlatego spieszcie się jeśli chcecie jeszcze ją odwiedzić! Natomiast jeśli chcecie odwiedzić Targ Koni to wystarczy, że poczekacie do najbliższej środy, bo właśnie wtedy targ będzie otwierał się w Srebrnej Polanie. To by było na tyle, trzymajcie się! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz