sobota, 23 grudnia 2017

Kalendarz Adwentowy-23 grudnia

Cześć!
Wiem, że post z Kalendarza jest ogromnie spóźniony, ale miałam dziś w ciula przygotowań, gotowania i sprzątania, bo w końcu już jutro Wigilia. Na szczęście znalazłam chwilę czasu, by zobaczyć co kryje się w Adwentowym dzień przed Wigilią.
23-ka znajduje się o tutaj:
A za tym numerkiem kryje się...
Kod na monokl*!
Kod to: Q9CAVU8KG
Tak prezentuje się on w grze:
A tak wygląda z resztą zestawu:
I jak się wam podoba? :D Ja jestem w sumie zdziwiona, bo nie spodziewałam się monoklu w Star Stable XD Mimo wszystko, powiem wam, że wygląda on wspaniale! Nie mogę doczekać się jutra, kto wie co SSO wymyśli na ten specjalny dzień! Tymczasem lecę spać, bo mam jutro dużo roboty. Wesołych Świąt!
*monokl-Rodzaj okularów na jedno oko, przyrząd optyczny służący do korekty wad wzroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz