wtorek, 12 grudnia 2017

Aktualizacja 6.12- Kuce Connemara!

Witajcie! 
Kończą mi się powoli pomysły na przywitania, w których zawsze jest "Przepraszam, że post jest dopiero dziś".. Na szczęście od tej środy będę już miała trochę luzu w szkole i więcej czasu, dlatego obiecuję że posty będą pojawiały się regularnie. Teraz jednak przejdźmy do zeszłej aktualizacji!

Główną rolę oczywiście pełnią konie, które mogliśmy oglądać na ostatniej zajawce, a mianowicie...KUCE CONNEMARA! Poniżej znajdziecie garść informacji o nich, a potem zabierzemy się za ocenę.
1.Gdzie mogę je kupić?
Jeden jest w Forcie Pinta, a dwa pozostałe na Wyspie Padok obok Andaluzów. (Jeśli chodzi o tego z Fortu to panuje przy nim taka sama zasada jak przy Hanowerach czy Pintabianach.)
2.Jaka jest cena?
810 Star Coins.
3.Wymagany poziom?
12, jednak przez 4 tygodnie jeden z nich będzie dostępny już od 1 poziomu.
4.Reputacja?
Nie jest wymagana.
5.Jakie umaszczenia są aktualnie dostępne?
Siwe Jabłkowite, Jelenie oraz gniadodereszowate.
6.Co innego powinnam jeszcze wiedzieć?
Connemara jest kucem, ale nie może brać udziału w mistrzostwach i wyścigu dla kucyków.

Czas na ocenę!
Jako pierwsza idzie maść Siwa Jabłkowita. Jest to jedno z moich ulubionych umaszczeń, dlatego gdy zobaczyłam go na zajawce byłam ogromnie ciekawa jak wyszedł w grze. Znajdziemy go w Forcie Pinta obok lipicana i Shire. Jego cena to 810 Star Coins, a wymagany poziom to 1, ale tylko przez 4 tygodnie! Ogólna ocena: 10/10. Nie mam mu nic do zarzucenia, wyszedł cudnie, te jabłka, grzywa, animacje, aww *-* 
Tego konia znaleźć możemy na Wyspie Padok. Wymagany poziom to już 12, a cena jak zawsze 810 Star Coins. Ten nie do końca przypadł mi do gustu, zwłaszcza przez to zbyt mocne przyciemnienie głowy. Gdyby było trochę bardziej zbliżone do maści ciała to byłoby okej, ale tak... W dodatku sama maść jest niemal identyczna do dodanego prawie rok temu mustanga, a że nie chce mieć koni o takich samych maściach w swojej stajni, postanowiłam że go nie zakupie. Ogólna ocena: 9/10. Gdyby nie to przyciemnienie to byłoby okej.
Mimo miłości do Siwo Jabłkowitej Maści, gdy zobaczyłam tego konia to od razu wiedziałam, że to właśnie on trafi do mojej stajni. Znajdziemy go na Wyspie Padok obok poprzednika, za tę samą cenę 810 SC. Wymagany Poziom to 12. Wszystko w tym koniu jest piękne. Strzałka na pysiu, jabłka, skarpetki, czy też sama maść i ogoń a'la ombre. Myślę, iż ten wyszedł im najlepiej ze wszystkich, dlatego właśnie zdecydowałam się na zakup.

Podsumowując, jestem ogromnie szczęśliwa z tego, że ta rasa trafiła do gry. Widać, że twórcy bardzo się postarali, wreszcie jakieś ładne, kreatywne maści, cudowne, realistyczne animacje..Mam tylko nadzieję, że przy następnej turze tych kucy doczekamy się jakiś ciekawych odmian! Cena też jest przyzwoita, nie za duża i nie za mała. Jest to kolejna rasa, która wyszła zespołowi Star Stable bardzo dobrze!


JAZDA NA RENIFERZE!
Oprócz Kucy Connemara dostaliśmy kolejną porcję Questów w Wiosce Świątecznej. Tym razem jakiś sabotażysta próbuje zniszczyć Święta! Mikołaj potrzebuje naszej pomocy.
Aby mieć dostęp do tego zadania musisz najpierw skończyć zadanie, w którym Mikołaj wita Cię w Wiosce.

Pamiętacie proszki na Halloween? Teraz wróciły, ale tym razem pozwolą nam zmienić konia w Renifera! W jednym ze Świątecznych Sklepów możemy zakupić 3 rodzaje proszku. Dostępne są trzy kolory reniferów: Biały, Szary oraz Ciemnobrązowy z czerwonym nosem. Efekt trwa 15 minut. W sklepie możemy zakupić też zestawy: po 5, 10 lub 15 opakowań.


Do zdobycia jest jeszcze 4 kolor. Zapewne pamiętają go osoby, które spędzały Święta w Jorvik w ubiegłych latach. Proszek możemy wymienić za tokeny w Lodowej Grocie. Efekt trwa co prawda 15 minut, ale samego proszku możemy użyć ile razy chcemy bez ponownego wymieniania tokenów w Lodowej Grocie!

To na tyle. Jak podoba wam się aktualizacja? Mi bardzo! Kuce są prześliczne, a zadania ciekawe. Szkoda tylko, że są tak krótkie. Mimo wszystko mam nadzieję, że to nie ostatnie tegoroczne zadania w Wiosce. Przypominam, że Święta w Star Stable trwają do 10 stycznia! 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz