niedziela, 17 grudnia 2017

Kalendarz Adwentowy-17 grudnia

Siemanko!
Z góry przepraszam, że post jest tak późno, ale przez praktycznie cały dzień nie miałam internetu. Teraz jednak już jestem i mam dla was kolejny prezent z Kalendarza Adwentowego!
Dziś 17-ty. Okienko znajduje się o tutaj:
Kryje się pod nim...
Kod na kolejną część zestawu! Tym razem jest to czapka na zimową noc. 
Kod to: JH4QGYHWV
Aby ją zdobyć wystarczy postępować tak samo jak w poprzednich dniach.
Tak czapka prezentuje się w grze:


Szczerze, spodziewałam się, że dziś otrzymamy kolejną część ze sprzętu dla konia, a dopiero potem przejdziemy do postaci, no ale okej! Czapka bardzo ładnie wygląda i komponuje się z zestawem dla konia. Ciekawa jestem co otrzymamy jutro. Star Stable umie zadziwiać! 
No na tyle, paa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz