piątek, 15 grudnia 2017

Kalendarz Adwentowy-15 grudnia

Hejka!
Jak tam mija wam początek weekendu? Jakieś plany? :D 
Ja trochę ich mam, ale zanim zacznę je realizować przydałoby się zerknąć do kalendarza adwentowego, czyż nie? Zobaczmy zatem gdzie kryje się numer 15.

A pod nim kryje się..
Kod na ogłowie!
Kod to: TSX345GWS
Aby otrzymać prezent musimy się zalogować i wpisać ten kod w zakładce "Kod Promocyjny". Zauważyć można, że uzda jest kolejną częścią zestawu, zaraz po wczorajszym siodle. Oto jak prezentuje się w grze:
 A tak prezentuje się z wczorajszym siodłem:
Zaczyna się to łączyć w bardzo ładny zestaw! Jestem ciekawa dalszego ciągu. Swoją drogą, zaciekawiła mnie ta kokardka na zdjęciu z kalendarza. Czyżby kolejna część zestawu? Przyznam, że wygląda bardzo ładnie i nie pogardziłabym gdyby w takowym kalendarzu się znalazła! 
A wam podoba się zestaw, a raczej aktualne jego części? Piszcie!
Ja się już żegnam, cześć! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz