środa, 18 stycznia 2017

Aktualizacje 18.01 i 15 lvl Hope!

Hej, Hej! Dziś środa, a to oznacza aktualizacje! Dzisiaj w aktu mamy....


Zadania! Są to zadania związane z Julie i nowym sklepem w Upadku Gubernatora. W zadaniach chodzi głównie oto by zabrać Julie z Mandy do upadku, mamy też wyścig i pomaganie sprzedawcy w szukaniu kluczy. Szczerze trochę się zawiodłam myślałam,że questy będę dłuższe, a tym czasem trwały raptem 4 min, a PD dawały mało. ;/
My mieć te zadania musimy: Porozmawiać z Iris na Placu Aideen o Lodziarni Leonarda, oraz odnaleźć tajemniczą siostrę Mandy. ( Zadania te są na ok.9 lvlu)


Oczywiście dodali też nowy sklep ze sprzętem z czego jestem zadowolona, bo na zewnątrz jak i wewnątrz prezentuje się całkiem ok. Postarali się z manekinem z podobizną fryza. A sprzęt? Jest ok, gdyby nie jeden fakt. Cena. Niestety sprzęt jako,że jest ładny i ma super staty, można go kupić tylko za SC... Moim zdaniem to nie fair, bo powinna być te cena szylingowana. Byłaby duża, no ale już by była.

Co jeszcze?
Targ rozkłada się w Srebrnej Polanie i pojawi się za tydzień.
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=e3caLDU4OnU

A gdy już zrobiłam zadania z aktu, postanowiłam wytrenować dziś anglika na 15 lvl! Wczoraj niestety nie weszłam na SSO, dlatego zrobiłam to dziś. :) Po paru wyścigach, zdobyłam 15 lvl w Forcie Pinta! Teraz to trenienia został mi tylko jeden koń. :) Co się wkrótce zmieni, bo kupie shire........ Ale mniejsza.


To na tyle w tym poście! Jak podobała się wam aktu? :) Piszcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz