poniedziałek, 16 stycznia 2017

Wszystkie wyścigi!

Hejcia! Ktoś z was ma już ferie tak jak ja? :)

W dzisiejszym poście przychodzę do was z pewnym wyzwaniem. :)
 Mianowicie weszłam dziś na SSO i naszła mnie ochota na trenowanie. Wzięłam więc mojego anglika z 12 lvlem i postanowiłam podjąć się wyzwania zrobienia wszystkich wyścigów! Były małe przerwy na CSy ale się udało! Teraz mój anglik ma początek 14 lvla! Myślę,że jutro będzie już miał 15 :)  A wy? Robicie wszystkie wyścigi czy po parę danego dnia? U mnie szczerze zależy to od chęci. Raz robię wszystkie, raz parę, raz jeden.

Jeżeli chodzi już o trenowanie to trenujecie z przyjacielem z klubem czy sami? U mnie też bywa to różnie. Czasem trenie z Elą, czasem z klubem, czasem sama. :)


Miłego wieczoru wam życzę i Cześć! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz