sobota, 7 stycznia 2017

Nowy członek rodziny!

Hej, Hej! :D Tak jak obiecałam dziś obiecany post z kupnem konia. :)

Jest to oczywiście.... Mustang! :D
Nowe maści tak mnie urzekły,że musiałam kupić jednego z tych słodziaków.
Na jakiego padło? Najpierw miał być to tarant, ale po zauważeniu,że 3/4 populacji sso go ma, chciałam być inna i kupiłam deresza XD Padło na kasztana. Nie żałuję tej decyzji, myślę,że to koń jest napraaawdę przecudny. Jego imię to WestBlood, co oznacza Zachodnią Krew, ponieważ Zachód kojarzy my się z mustangami, a blood z czystą, dziką krwią mustangów. :)

Tu parę fotek:
Bogactwo wow



Chody i animacje:

Stęp:

Kłus:

czemu napisie, czemuuuuuu

Galop:
Kocham Galop mustangów, Gad

Szybszy galop:

Cwał:

Zatrzymanie:

Dębowanie:
gad, kocham


Wierzganie: ( Klikasz spację stojąc w miejscu, działa tylko na musti)

Skok:



I Animacja jedzenia ( na razie takowa jest tylko u mustangów)


To na tyle, A i jeszcze mój mustaś ma akę, jest to West, Westy. :) 

Filmik troszkę innego rodzaju jest już na kanale. 

Zapraszam i cześć! :D 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz