czwartek, 5 stycznia 2017

Nowe maści mustangów!- Aktualizacje 4.01.17

Heejkaaa! Już na początku chciałabym przeprosić, za to że post z aktu jest dopiero dziś. Wczoraj weszłam na kompa tylko po ty, by zobaczyć nowe maści, a potem czekała mnie nauka i totalny brak czasu. Jako iż jutro jest wolne dziś pisze posta oraz nagram filmik, który pojawi się na kanale. :)

A przechodząc do aktu.

Dodano w niej coś na co wszyscy czekali ( no może prawie wszyscy) czyli Nowe maści mustangów! :D Jako iż stare niezbyt zadowoliły mnie bardzo czekałam na nowe. I nie zawiodłam się ! Tym razem zespół SSO bardzo się postarał!

Dodano trzy nowe maści: dwa deresze i jeden tarant.




Mnie najbardziej urzekł tarant, ponieważ jest w SSO naprawdę mało koni tej maści.
I to właśnie on zawita w double w mojej stajni! :D 


W aktu dodano również nowy sprzęt:


Oraz informacje,że zadania świąteczne i sklepy sylwestrowe są dostępne
jeszcze tylko przez ten tydzień.

To tyle!

Oczywiście w double pojawi się post z kupna nowego konia.
Na razie jednak się z wami żegnam, do następnego posta! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz