poniedziałek, 30 stycznia 2017

Powrót Dzikich Jorveskich?

Heja! Dziś post późną nocą. ;p Widzieliście ciekawostkę na oficjalnej stronie SSO? Mówi nam ona o tym że Legendarny Galopujący Thompson ( kojarzycie go z Halloween, prawda?) jeździ na Dzikim koniu jorveskim! Wiedzieliście? Ja sama najpierw myślałam, że to shire! Na końcu dopisek "Więcej informacji ujawnimy w środe". Hmm, czyżby powrót jorveskich? Na instagramie znajdują się już nawet zajawki 3 maści!- Niebiesko czarnej, zielono różowej i brązowo białej. Jak myślicie, jorveskie powrócą? A może to nowe magiczne konie? Kupujecie jakiegoś? Ja pewnie tak! :D Więcej informacji w środowej aktualizacji, bądźcie czujni!

EDIT: Już znamy wygląd nowy koni! Ciekawi ja będą wyglądać w grze i ile kosztować? Oby tyle co Jorveskie! Bądźcie jutro czujni! ;D Zaraz ja wrócę ze szkoły będzie post. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz